לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It Only Me In My Stuck Life



Avatarכינוי:  LP Boy

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שיר אהבה שהכנתי .


למטה

 |

 |

/ \

נכתב על ידי LP Boy , 5/12/2007 14:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר שהכנתי לנויה :) + פרו 1 לחלק למישהו !


רציתי להכין לך שיר בגלל :

שאני רוצה להראות לך איך אני מרגיש כלפייך .

יש שם שתיי מסרים סמויים

תגידי לי במסן איזה .

ואני פשוט מת עלייך שזה בכלל לא הגיוני XD .

טוב אז הינה השיר - גם אתם יכולים להגיב .


שיר נויה :

Some "Friend" Teach You.

They Doesn't Love You .

But You Has A One Chance In The Life .

To Choice U Best Friend .

 

So If You Can Run.

Run Away Form They Friends .

If You Has More Energy –

Run For me .

 

When The Worth Are So Bad .

I Come To You .

Don’t Want See You Sad !

 But You Has A One Chance In The Life .

To Choice U Best Friend .

 

So If You Can Run.

Run Away Form They Friends .

If You Has More Energy –

Run For me .

 

If You Love Me –

Run For me .

If You Need Me –

Run For me .

If You Want Me –

Run For me .

Cause I'm Waiting For You Honey .

 

 So If You Can Run.

Run Away Form They Friends .

If You Has More Energy –

Run For me .

 

If You Friend Want We Don’t Be Together .

Like This Happens .

Get Them You're Middle Finger ! .

And Be The Girlfreind Of Me .

 

So If You Can Run.

Run Away Form They Friends .

If You Has More Energy –

Run For me .

 

If .

You.

Has More .

Energy .

Run.

To Me !.

מה דעתכם ?


ועכשיו להרגע הכי טוב ,

אין רגע כזה XD

ביי ,

עד לפוסט הבא - תום 

 

נכתב על ידי LP Boy , 5/12/2007 10:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~~FREAK~~ ב-27/12/2007 15:27
 



כן כן , אני ונוי יוצאים מחר לסרט =.= תגידו מה שאתם רוצים .


אבל אנחנו יוצאים לסרט - 'אשת החלומות' ואחר כך ..

לא יודעים אולי נצלם תמונות וכאלה ,

אבל הכי כיף ממשיכה שביתה ויש חנוכה .

חנוכה , חנוכה חג יפה כל כך :).

והכי טוב - סופגניות בפול !! , אין אליך חנוכה .

וסוף סוף חברים יכולים לישון אצלי .

טוב יאללה ביי ,

נוי זכרי אני 3> אותך .

תום .

 

נכתב על ידי LP Boy , 3/12/2007 16:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספוּקי (: ב-3/12/2007 21:56
 



ייאי ! ייפי ! ווהוו !!


עוד יומיים אני ונויקה נפגשים !! .

אני לא מאמין כמה אני שמח DD: .

מאוד מאוד שמח D: .

ואני אוכל סוף סוף לצלם תמונות ויהיה סוף סוף פוסט תמונות חדש שלנו .

ביחד !!

נוי , אני מצטער שאת ומרלן רבתן  ניחומים ממני (הרבה הרבה) .

והצחקת אותי XD .

את יודעת על מה ..

נוו טוב את יודעת ,

3> יו .

תום .

אה.. ותגובות .

נכתב על ידי LP Boy , 2/12/2007 21:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספוּקי (: ב-3/12/2007 00:33
 



למה את מעצבנת !!! כלבה !! שונאים אותך !!


את כבר שיקרת ,

כבר קיללת - למה ?! מדוע ?! כי בא לך .

את לא אמורה להתעניין בנו ! .

את נהיית פקאצה מחורבנת .

נהיית מעפנה .

כולם פה שונאים אותך - את יודעת למה !? .

כי את מקללת את כולם בלי סיבה , זונה ! .

מפונקת אחת ! .

כבר שיקרת לי על חברה שלך לשעבר .

את סתם דפוקה ,

וחושבת את עצמה .

תרגעי - את גרועה !! .

לא מתעניינים בך - מבינים למה החבר שלך הזה נפרד ממך .

הוא לא יכל לסבול ת'התנהגות המפונקת והפרחית הזאת .

את תינוקית .

רק בגלל שנוי ואני השלמנו את חייבת לקלל .

אז תסתמי ,

שקט !.

בשם כולנו ! - לא רוצים לשמוע אותך עוד ! .

תום .

נכתב על ידי LP Boy , 2/12/2007 18:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספוּקי (: ב-6/12/2007 10:50
 



לדף הבא
דפים:  

1,056
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLP Boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LP Boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)