לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

it’’s my life



כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אחחח החיים טובים =]


אומנם בפוסט הקודם הייתי עצובה כי רבתי עם החברות שלי אבל השלמנו!

והיה לי הכי חשוב לא לנתק את הקשר עם שני, היא ממש חשובה לי למרות שגם נופר חשובה לי אבל שני היא החברה הכי טובה שלי =]

אז השלמנו ועכשיו אנחנו אפילו מדברות יותר ממה שדיברנו מקודם

אז אני ממש מאושרת

כל היום הייתי במצב רוח מושלם! פשוט מושלם!

בבוקר בכלל, שמתי מוזיקה על פול ווליום שירים מפגרים כאלה ורקדתי, איזה חצי שעה רקדתי עם עצמי

פשוט מצב רוח מאוהב כזה,

שלא תבינו לא נכון, אנלא מאוהבת אבל זהמצב רוח כזה שיש אהבה מסביבך ואת כל כך מאושרת!

העולם הזה כל כך יפה! אתם לא יודעים כמה אתם מפסידים עם כל הרגעים של הדיכאון!

הייתי בערך חודשיים בדיכאון עמוק! ממש פחדתי שאני אתאבד

ואז עשיתי משהו נוראי! ממש נורא! שפגע בחברות שלי ובגלל זה רבנו

ואני באמת הייתי אשמה, להן לא הייתה טיפת אשמה, וגם מה שעשיתי לא היה מוצדק

אז קיצר אחרי 4 ימים של ייסורים שהייתי מתעוררת בבוקר ויושבת בכיסא ולא עושה כלום עד הערב

הגיעה תקופה מאושרת!

שני סלחה לי ואני כולי מלאה צחוק וחיוכים =]

פשוט כיף! הלוואי כל החיים שלי אני ישאר ככה!

 

אז זהו מציעה לכן לנסות, אל תהיו כבדות

אז זהו ביוש =]

אוהבת מלא 3>

נכתב על ידי , 5/8/2007 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



89
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)