לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

noo nammme!



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 411857887 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ואווווווווווווו איזה חיים!!!!!!!!!!!!!!!!


כשחשבתי שאין סיכוי לאהבה,שאין לי סיכוי יותר לאושר, שאני שבורה, ואין לי כוח יותר להמשיך ללכת. טעיתי. פגשתי אותו את הבנאדם שלי, את הבנאדם הכי מקסים,חמוד,מתוק בשבילי. מצאתי בו הכל. הסתנוורתי קשות. אבל בכל זאת יש בי איזשהו פחד, חשש.... אני לא רוצה לפחד,אבל תמיד יהיה בי איזה חשש, לא, לא רוצה להפגע שוב! אני יודעת שהוא לא יפגע בי, אבל תמיד אני אחשוש. בקושי חזרתי לעצמי. חוויתי הרבה דברים קשים בקשר לאהבה. חשבתי שזהו אולי כדאי להתנזר, אולי כדאי לעבור ללסביות חחחחחח (בטח בטח). אבל זה בלתי אפשרי, כי אנחנו לא בוחרים את מי לאהוב, אנחנו לא בוחרים במי להתאהב, זה פשוט לא נתון לשליטתנו, אנחנו יכולים להכחיש יכולים להתנגד לזה, אבל כמה שלא ננסה חזק בחיים לא נצליח... אני עכשיו יכולה להגיד שאני לא אוהבת אותך. אבל מבפנים אני צועקת את זה כמה שאני אוהבת אותך,וכמה שבא לי שתהיה עכשיו כאן לידי. בקיצור אני מאוהבת, כן אני מאוהבת בך, כן בך מיקי. מיקי שלי. מיקמיק שלי. זה מוזר, בחיים לא חשבתי שדבר טוב כל כך יכול לקרות לי. תודה אלוהים. אני יכולה לאהוב שוב. אני יכולה להאמין שוב באהבה... במה שהפסקתי להאמין כבר מזמן. אני יודעת שלא הכל מושלם, אבל מי אמר שלא יכול להיות טוב..? אם הכל הכל יהיה מושלם הכל יהיה משעמם..... תמיד צריך קצת פלפל בחיים.....

אתמול היה ממש מצחיק ישבתי עם עדי בחוץ ד"א תודה עדי אני מאוווד מאווד אוהבת אותך :]. היה ממש צחוקים!!!!! אהאהאהאההה טפו עליכםםםםםם מי מפחד בכלללל ממכםםםםםםםםםםםםםם אהההההההההההההההההההההההההההההההההההה טפו עליכם XD. לו הייתי בוריס טיטיטיטיטטיטיטי לו הייתי בוריס טיטיטיטטיטיטי. יש מחר טרמינל מי בא??. אני ועדי התמסטלנו מטופיפי XD ומשוקו XP XD. איזה כמה אנשים ישבו מלפנינו שרו שירים ברוסית. ואנחנו צועקות שם חחחחחחחחחחח איזה סטלניות XD. היה טוב אתמול....

 

טוב בנתיים אני ישים תמונות... עד להצעה הגורלית שלי חיחי

 


 

 


 

גמאני רוצה כזה קרוון!!!!!!!!!!!!!!!!




 

סתם כי בא לי לשים את התמונה הזו עוד פעם חחחח


 

מיקייייייייי יפה שלי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!

שמעו... הגעתי לרגע החשוב בחיי.......... הצעה גורלית......

ד"א שמתי בכוונה את השיר הזה בבלוג!


 

האם תשלח לי הודעות במסנג'ר,תתקשר,תבוא לבקר בטוב וברע? (XD)
חחח אוהבת אותך מיקיייייייייייייייייי מואהההההההההההה

 

 

חחח קבלו שיחה שלי ושל חנוצ'ית משהו סוףףף חחח תראו!:

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

בעע... איזה חרא

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

אני צריכה נייר טואלט :/

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

ואמא שלי בדיוק שטפה :/

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

ואני לא יכולה לעבור בעע

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

בעע

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

אז תנגבי עם מגבת

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

הבעיה שאין פה גם את זה:/

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

אני בפרוזדור אני בדרך ללא מוצא חחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

הא

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

אז תנדבי עם הידים כמו הילדים הטקינים

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

או כמו האנשים האלה.. שהולכים עם חתיכת נייר פיצית ומנגבים איתה כל החיים חחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחח וואי לחחנוקק אנשים כאלה

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

!!!!!!!!!!!!!!!!

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחח כןןן

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

מסכנים חחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

כנראה אין להם כסף חחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

העיקר באים לך עם קרוקר לבצפר חחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

אבל לנייר טואלט חדש אין תקציב!!!

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

כע יש את אלו שמדגיזים שמרססים ת'ניר תואלט

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

שמגיזמים

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

כן חחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

לא יש ת'אלה שבאים לך עם טישו בריחות

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

XD

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

מזה משנה באיזה ריח זה!!!!!!!! גם ככה זה נזרק אחר כך לפח!

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

לא חבל להשקיע ולהוסיף עוד איזה 5 שקל !

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

על ריח :/

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

כע

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

"אוי הבאתי היום בריח תות אפרסמון"

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

:/

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

כאילו בנאדם חח איפה אתה חי!

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

גם ככה האף שלך סתום איך תריח את זה

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

בידיוק

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

גם ככה זה הולך לפח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

יש את אלה ם הנייר תואלת עם הלבבות

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

כן אני תמיד צוחקת על האנשים ששמים בשירותים את הנייר עם הלבבות

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

יענו לנגב ת'תחת עם כל הלב חחחחחחחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

XD

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

יש אנשים כמו בתימרת... שמנגבים את התחת עם דולרים :/

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

בשביל מה לנגב את התחת עם דולרים אם אתה יכול להביא לי קצת!

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

כע

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

יבדייוק

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחח חן באמא שלי בואי נפתח מופע סטנד אפ חחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

ייאלה המופע עליך הכסף עלי

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחח

Beaut!ful~D!saster אומר/ת:

XD אהבתי חחחחחחחחחחחחחחחח

·$(247,049,133)חנשוש >.<" # אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחח

נכתב על ידי , 9/11/2007 11:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRockerit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rockerit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)