לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NO NAME



כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


התאהבתי בו,חזק למדי
אני חושבת עליו כל הזמן
מדמיינת אותו לידי
ומריחה את הבושם שלו אצל כל אחד אחר

מצד אחד
טוב לי לראות שהוא עכשיו מאושר
למרות שאין לו אף אחת
ככה הוא אומר לפחות
מצד שני
עצוב לי שהוא לא איתי
עצוב לי שהוא אכזב אותי בתור אהבה
ובתור בןאדם

אני כ"כ אוהבת אותו
שקשה לי להתגבר עליו
או שבעצם אני לא רוצה

אני מרגישה מרוסקת כ"כ
שאין לי אותו,ולא אותם
לא נותר לי הרבה בחיים האלה
חוץ ממשפחה,כלב,ו5 חברים טובים(שלא תבינו אחרת..אני מתה עליהם!)

שאם לא הייתי עושה את כל הטעויות
אז יכולתי להיות היום עם
משפחה,כלב, 20 אלף חברים ואהוב אחד.
זה כל מה שאני רוצה בחיים האלה
את האהבה שלי
ואת החברים שלי חזרה.

ורק אז אהיה מאושרת
זה אושר בשבילי.
לא רוצה יותר מזה,לא כסף,
לא בית בגודל המדינה
לא רכב מפואר
לא חברת הייטק מתקדמת
לא מוח של איינשטיין
ולא להיות מיס עולם 2008

בגלל כל מה שקורה לי..אני דיי בדיכאון
ושמתי לב שאני לא מפסיקה לאכול
דיי לא לצחוק על זה..!!

אל דאגו אני ירזה מבטיחהה!!!:P


ובבבקשה..לא להגיב!אני כותבת פה רק בשביל להתפרק

 

 

קחו משפט יפה,ונכון

 

"אין סיבה להשקיע באדם שפנה לדרך אחרת.....

גם הגעגועים הם רק בזבוז של זמן!!..."
=\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

נכתב על ידי , 2/10/2007 16:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל,,ל!(ה,, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ,,ל!(ה,, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)