לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ביאוסס

כלל מהה שמבאסס אותיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

חיים שכאלהה


אזז ככה בסוףף אני ולינוי ניפרדנו..
אני וינון רבנו וא דיברנו איזה חודש ואתמול השלמנו..
אני ועידן הישלמנו..
לינוי ואיזיס חברים (וזה גורם לי אושר כלשהו)
יהודה הרביץץ ליי ואני הולכתת להרוגג אותוו מחרר בבוקר!
עומר תמים מידי ואני לא מבינה איך הוא יכול להעמיד פנים שרק אנחנו מציקות לוו
אחותי וחברות שלה הן הבנות הכי מדהימותת בעולםם
איזיסס אתת החיימו'שש היפיםם שליי בגללך אניי קמה כל בוקר עםם חיוךך...
עדיין הקטעע שלל המעברר מעיקק עליי.
אבלל ממש הישתפרתי במטמתיקה
וההורים שליי בעננים מזהה
מצאתי אתר של רוחות ..
שניבאו שאני יקבל 90 במבחןן הבאא שלל מיריי וזהה עובדד חח אוליי אני ישלל אותו דבריםם קצת יותרר מעייניםם חח
הייתייי
נכתב על ידי באאסה בקלאסהה , 26/11/2007 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עומדתת למותת


אתםם פשוטט לאא מביניםם!!
החיםם שליי מטמוטטיםם מהשניהה שההוריםם שליי באוו הסבייתהה ואמרוו ליי אתת המשפטט הבא:
"עדי רותם אופיר.. אנחנו עוברים דירה"
שניהה אחריי זהה החיים שליי נפלוו כאילוו מישהוו התיישבב עלליהםם..
לינוי ואניי ניפרדנו
רבתי עםם שללושש בנותת בגלל זהה..
אוו יותרר נכוןן הפוךך..
אני מאוהבתת בילדד מכיתה י'א שיש לוו חברה..
וכלל הביצפרר פתחח עליי פוזהה שלל זונה..
תנוו ליי סיבהה אחתת לנשוםם..
ואלל תגידוו ליי משפחהה וזהה למהה זהה סתםם עודד סיבהה למותת
נ.ב מיי שישש לוו בעיהה עםם איךך שאניי כותבבתת שלאא יקראא הייתיי...
נכתב על ידי באאסה בקלאסהה , 16/11/2007 13:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לינויי


אני יודעת שאני כל הזמןן כותבת על הילדים שאני אוהבת וכאלהה
אבלל לינוי זה לא סתם מישו שאני אוהבת זה מישו מהשיכבה שלי שהציע ליחברות לפני כמה ימים והיסכמתי (שלא תחשבו שאני אומרת כן לכל אחד אני אוהבת אותו) ועכשיו כל הבנות ה"מקובלות" עלקק יורדותת ליי לחייםם ...
"למהה אתת חברהה שלוו"
"ממתי את אוהבת אותו"
"אני יודעת שאת מנצלת אותו"
"שמעתי ככה וושמעתיי ככהה "
ודיי נימאסס ליי..!
אוףף אני רוצה שכוללם יפסיקו עם זהה כברר
נוריה וליאור חניה וכלל השארר למהה הןן עושותת ליי אתת זהה
איזהה עיצבוןןןן !
תנו לי עצות איך להיפטר מהםםםם
אני ממשש אוהבתת אתת לינוי...
אזז על תגידו ליי להיפרדד מימננו...
אבלל תנו עצות אמיתיותת....
כאילו אתםם במקומיי.......
מה הייתםם עושייםם........
תעזרוו ליי זהה חשובבב......
הייתיי
נכתב על ידי באאסה בקלאסהה , 2/11/2007 17:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  באאסה בקלאסהה

בת: 29

ICQ: 315262350 




46

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאאסה בקלאסהה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באאסה בקלאסהה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)