לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מורכב .

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

פרק 2


טטט...טטט...טטט..   "   הטלפון שלי רטט  . ידעתי שאני אקבל שיחה מאמא המודאגת . 
"  כן  " עניתי ישר בלי לראות מי מתקשר .  "  זה קווין  " שמעתי קול מוכר  . הוא היה נשמע
כאילו הוא לא בטוח למה הוא התקשר אליי בכלל . אחריי הריב הגדול שלנו מאז שהוא עזב
את הלהקה .  הדבר שהכי רציתי לעשות זה לנתק לו בפנים  . אבל בכל זאת , יש קשר דם ,
ואת האמת  , אני מעוניין לשמוע מה יש לו להגיד .  " אז מה חדש ? "  הוא שאל בקול יבש . 
" אתה יודע .. חיים   "  ניסיתי להראות אדיש . אני ממלא לא חייב לא יותר מדיי  . 
" חשבתי שנוכל לדבר  ..   "    . " דבר עם דניאל " קטעתי אותו .  היה לי דחף לומר
את זה .  " אני עוד לא מבין למה לא יכולתם לפרגן , רציתי להקים משפחה , לעולם 
לא חשבתי שנריב " הקול שלו היה נשמע שבור  " אני יודע . 
היינו נאמנים זה לזה . בכל מצב  .  " והקול שלי התחיל גם להשבר .   " אני מניח ש .. 
נגמור את השיחה הזאת כאן  "  אמרתי בלי לחכות לתשובה שלו וניתקתי את השיחה . 
היייתי שבור . מהכל . זה לא משהו נגד פרנקי , זה רק הכאב של לאבד את קווין . 
הוא התחיל איתנו את הקריירה,  והייתי בטוח שנסיים אותה גם בייחד .  
בקושי היה לנו זמן להפגש  , רצנו מהופעות להופעות    .  זה לא היה כמו בשנים הראשונות . 
החלטתי לצאת לטייל קצת  , לנשום אוויר . התחלתי להסתובב ברחובות של לוס אנג'לס  . 
מאות אנשים חלפו על פניי  . "  ג'ו ? "  הרגשתי יד נוגעת בכתף שלי מאחור .  זה היה קול
מוכר .   הסתובבתי  , וישר ראיתי אותה . הלב שלי דפק  .  ניסתי לעכל  . כל הזכרונות הציפו
את הראש שלי    ,   לא ידעתי איך להגיב  .   "  סמנתה "  לחשתי . 
  "  וואו   "  היא ענתה במבוכה  .  אני וסמנתה סיימנו את הקשר שלנו לפניי שנתיים . זה הסתיים מכוער . 
מאז לא דיברנו .  בחיים לא חשבתי שאני יכול לאבד דברים כה רבים ב5 שנים .  חיבקתי אותה חזק , 
לא רציתי שהחיבוק ייגמר לעולם  .  "  קיוותי שנוכל לדבר על זה  " היא לחשה לי באוזן . כמובן שידעתי
על מה היא מדברת .  "  סם  ,  את באה ?  "  קרא בחור  שיצא מדלת של בית קפה סמוך .   " עוד שנייה  . "  
היא חייכה אליו חיוך מזויף .   " נדבר "  היא אמרה בשקט .  ונכנסה גם היא לבית הקפה הזה .   
ועל מה נותר לי לחשוב עכשיו ? 


נכתב על ידי מורכב . , 15/12/2009 14:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריה ב-9/1/2010 14:42
 



לדף הבא
דפים:  

14,995

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורכב . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורכב . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)