לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OoTiNkErBeLoO


OoTiNkErBeLoO לרקוד לשמוח ולחגוג.. שופינג בנים ועוד..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בונזו


 

אוקיי... אז ככה..

בונזו היא "להקה" שלי ושל עוד כמה ילדים שבעצם יחד עם ההורים של דניאל שרמן אנחנו נוסעים להופיע בכל מיני מקומות כחלק מהרצאה על מוזיקה בקולנוע..

מה שאנחנו עושים זה בעצם לעשות כאילו אנחנו שרים ומנגנים בזמן שיש שיר ברקעע.. נותנים הופעה עם פלייבק לא שלנוו.. XD חחח

ואז בעצם גם אנחנו נהנים ורואים הופעות אחרות שיש במקום וגם עוזרים להורים של שרמןן.. :P

הלהקה היא להקה "צבאיתת" אנחנו לבושים בחאקי של הצופים ושרים את השיר של השיר שלנו 3..

אני (דנה)- שרה

טל- שרה

אירית- אורגן

אביב- גיטרה חשמלית

ספיר- גיטרה

נועם- גיטרה

גילי- דרבוקה

שיר- רוקדת

טליה- רוקדת

דניאל- סוחב את הציוד ומצלם חחח

בינתיים עשינו הופעות בסוזן דלל במדיטק וביס פלנט

יש לנו עוד 3 הופעות לעשות-

1. סוזן דלל (16.8)

2. מדיטק (20.8)

3. סוזן דלל (23.8) - אני כנראה לא יהיה.. =/

 

וזהו בעיקרוןן.. זה ממש כיףף..!! :P

אזז.. ביווו..

 

נכתב על ידי , 10/8/2007 19:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודות עבודות ועוד קצת עבודותת...


 

יאוווו... אני משתגעתת...

יש כל כך הרבה עבודות שצריך לסיים עד סוף החופש ואני בקושי התחלתיי...

יש לי לקרוא עוד ספר בעברית ועוד ספר באנגלית... לעשות על שניהם עבודות...

יש לי גם משו כמו 23 עמודים של העבודת קיץ בכישורי שפהה..

וגם לעשות כמה תרגילים במתמטיקהה.. אני חושבת שאני מתחילה להשתגעע...

אין שום מצב שאני יספיק לסיים את הכלל..!!

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף......!!!!!!!!!!!!!!!!

למה המורים האלה חייבים להיות כל כך מעצבניםם..!?!??!

מילא שיתנו עבודות... בסדרר.. לא שאני אוהבת את זה... אבל אין הרבה ברירותת..

אבלל למה בכאלה כמויותתתת..!?!?!??! הם חושבים שאנחנו נשב כל יום בחופש ונעשה את העבודות המחובנות האלהה..!?!?! נו באמתת... אני לא מבינה אותםם..?!?!

מה אין להם ילדים שמקטרים על זהה..?!? ישש... אני בטוחה שישש... אז למה לענמות גם אותנוו..!?!??1  אני אומרת שצריך להוציא חוק נגד יותר מידי שיעורים לקיץץ או בכלל נגד שיעורים לקיץץץ... זה לא תורם לכלוםם.. שיתנו תרגו וחזרה אבל לא שיעורים להגשהה...

למההההה..!?!?! למהההה...!?!?! למהההה...!?!?! למהההה...!?!?! למהההה...!?!?!

טוב זה ברור שהריי בסוף אני יעשה את זה אבל ממש בלחץץץ... טוב נוו בואו נתנחם בזה שאת העבודה במתמטיקה זה רק תרגול ולא הגשה או משו.. נעשה כמה תרגילים ונגמור תענייןן.. =/

 

נכתב על ידי , 4/8/2007 17:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופששש גדול ובגדולל...!!


 

החופש הגדול הגיע ואיתו עוד הרבה מאוד שמחה ובילויים..

אני לא יודעת מה איתכם.. אבל אני החופש הזה עד עכשיו ומקווה שכך זה גם ימשךך... אני ממש נהינתת..!!! :P

הספקתי כבר דיי הרבה שחושבים על זה... אבל שאתה שומע לפעמים מה אחרים עשוו...

אתה פתאום מזה מקנא שאתה לא עשית את זה... וזה נכון כי ממש בא לי לעשות עוד מלא דבריםם והכי מבאסס... שאני יודעת שאת רובם אני כבר לא יעשה החופש הזהה... =/

אבל יודעים מה..!?!

לא אכפת לי... כן אני לא מאמינה שאני אומרת את זה.. אבל לא אכפת לי אם אני לא יעשה כמה דבריםם.. יש לי את כל השנה ואת זאת שאחריה ואחריה לעשות את כל זה... ואז מה אם יהיה לי אפילו פחות לספר... אני יודעת שאני נהניתי ועשיתי דברים שרציתי ואהבתי...

אבלל... בכל זאת תשאר הקנאה כמובןן.. =/

טוב נראה לי שדיי יבשתי אותכם פהה.. האאא...!?!

אז בואו נסיים ביפה... ונאמר שלוםם..

ביי בייי.. :P

נכתב על ידי , 3/8/2007 19:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 349004626 




239
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOoTiNkErBeLoO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OoTiNkErBeLoO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)