לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i will die to be thin !


כנסווו ותבינו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

זנחתי אה ?!


טוב אז בעיקרון אין לי ממש מה ליכתוב חוץמזה שהכל הולך חרא !!!!

זה מספיק לכם בישביל להבין תמצב רוח שלי אכשיו ?!

בכל מקרה אני מקווה להתחיל מחדש למרות שזה יותר קשה ממה שזה נישמע !!!

ככה ש .....נווו טוב תבינו לבד ........

אני יעדכן כשה יהיה לי על מה לעדכן בנתיים הכל יבש ........

פוסט חסר משמעות כמו כל החיים שלי בעצם ......

 



נכתב על ידי naked to the bones , 13/8/2007 10:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עוד שאלון חופר .כי משעמם לי :)


 

קצת בכללי

שם: ילנה

פירסינג: לשון,אוזניים

קעקועים: ממש לא

גובה:1.59 נירא לי

מידת נעליים:38

צבע שיער:בלונד(צבועה)

אחים/אחיות: לא

בת כמה את נראית:16

משקפיים? לא...

גשר? לא....

עבר פלילי:נוו מה אתם לא יודעים אני זאת שאירגנתי את החבלה במיגדליי התאומים ....

שפות:אנגלית,עיברית,רוסית

הדבר שאתם הכי אוהבים בעצמכם?שפתיים

הדבר שאתם הכי שונאים בעצמכם? גוף

 

האם...

את/ה דלוקה על מישהו: יאפ יאפ יאפ....

את/ה רוצה לגור במקום אחר:הכי שבעולם...

את/ה מאמינה באהבה ווירטואלית: לא ממש

את/ה רוצה עוד פירסינג: לא מספיק לי ....!

את/ה אוהבת רכבות הרים:מתה עלייהם

את/ה הייתם בחו"ל:כן....

 

בעד\נגד...

מערכת יחסים ממרחקים: לא

להרוג אנשים: תמיד!!!!חחח סתם

עישון אצל בני עשרה: שיעשו מה שבראש שלהם הגנו למצב כזה שגם ילדים בכיתה ו' מעשנים ככה ש.....

נסיעה במכונית אחרי ששתית: לא!!!!!!!!!!זה רצח במחשבה תחילה (אני נישמעת כמו פירסומת)

מערכת יחסים של הומואים\לסביות\ביסקסואלים: שיהיה להם בכיף

 

האם את\ה...

אי פעם בכית על בת: כן

אי פעם בכית על בן: כן

אי פעם שיקרת: לא..**(פעם ראשונה שאני משקרת!)**

אי פעם נעצרת: לא

 

כמה פעמים...

היית מאוהבת: אף פעם

נשבר לך הלב: אף פעם

שברת לבבות: לא......

השם שלך הופיע בעיתון:יש מצב ואני לא יודעת על זה חחחח 

התחרטת על דברים שעשית: כהההה

 

דברים מועדפים

מילה בת 4 אותיות: אוכל

ממתק: לא אוהבת ממש

סרט מצויר: בובספוג

קורנפלקס: ברנפלקס,קראנצ'ים

מסטיק:  אפרסק

צבע: ירוק

יום בשבוע:שלישי

היום הכי לא מועדף:ראשון

תכשיט: שרשרת

חורף\קיץ: קיץ

בחדר: טלויזיה

 

האיש האחרון ש.......

ישן במיטה שלך: אני

ראה אותך בוכה:אמא שלי

הלכת איתו לסרט: לא הלכתי לסרט כבר שנים

צעק עליך: אמא שלי

שלח לך מכתב:אף אחד אני בדדד

 

האם את\ה מאמין\ה ב...

אמונות טפלות? אם כן איזה?לא

חיים שאחרי המוות?לא

יום שישי ה-13 ובאמונות שקשורות אליו? לא

 

האם אי פעם...

אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת? לא יש לי בעיה עם המילה הזאת רק לאמא אני מסוגלת להגיד את זה

הופעת בציבור בפיג'מה?לא

בכית בסרט? כן.....

היית על במה? כן

חשבת שאת\ה הולך למות? כןן.....

נכשלת במקצוע? כןןן מחשבים

הורידו אותך כיתה? לא

הקפיצו אותך כיתה? ממש לא אני לא כזאת חרשנית

רצית להיות המין השני? כןןןן

 

דברים אהובים

שיר אהוב: יש הרבה

אוכל אהוב: טוסט

תוכנית אהובה: 2 גברים וחצי

ספורט אהוב:ריצה

תחביב:אין לי

זמר/זמרת/להקה אהובים: אבריל לאבין

עיתון אהוב: קוסמופוליטן

 

וסתם

מה השעה עכשיו? 11.35

תפוח או בננה? תפוח

כחול או אדום? אדום

סתיו או אביב?אביב

מה אתה הולך לעשות אחרי שאת\ה תסיים\י את זה? אין לי שמץ

איזה ארוחה אחרונה אכלת? סנדווי'ץ

תיכון או אוניברסיטה? תיכון

אתה משועמם/ת? יאפ למה נירא לכם שאני עושה ת'שאלון ?!

רעש אחרון ששמעת? פיצוץ משום מקום

ריח האחרון שהרחת? סיגירות

איזה רינגטון יש לך בפלאפון? של תינוק מפליץ

מישהו שממש בא לכם לתת לו חיבוק עכשיו? לא מגיעה לאפ'אחד חיבוק ממני ...חחח

נכתב על ידי naked to the bones , 7/8/2007 11:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה יום חרא !!!!


אוף הכל התחיל כל כך טוב לא אכלתי .

ופתאום בערב ניתקפתי רעב אכלתי כל כך הרבה .... :(

בתך איזה 1000 קלוריות ....כל כך מבאס אכשיו צריך לצום מהתחלה .....

אני נישבעת לכם שממחר אני צמה עד שאני לא יהיה 50 פאקינג קילו .....

בכל מקרה חוץ מזה היה יום משעמם ביותר אין לי מה לעשות בחופש בגרוש .

רוצה לעבוד ,רוצה חבר ועוד הרבה דברים קטנים ......

 



נכתב על ידי naked to the bones , 5/8/2007 23:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  naked to the bones

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnaked to the bones אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על naked to the bones ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)