לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, לטוב ולרע.


אלו החיים שלי, ואף אחד לא ישנה אותם :]

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 258065861 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יאיי!


יאיי! חזרתי לחדר, עוד נשאר לצבוע קיר אחד ולקנות שטיח ווילון, אבל לא משנה XD

 

הלילה ישנתי בחדר שלי, ואחותי הקטנטנה העירה אותי בשמונה וחציי!

 

"שיר! בוקר טוב!" "מה את רוצה?" "שיר! תקומי!" "מה יש לך?" "אמא הלכה ואמרה שתשמרי עליי!" "כבר קמת?" "כן" "את לא עייפה?" "לא! קומי כבר!" "רגע" "עבר רגע" "שניה" "עברה שניה" "שחררר!!" "טוב."

 

XDD

כמעט נרדמתי בעמידה XDD

 

 

אירועי השבוע:

 

ראשון: טיול בעיר

 

שני: טיול בעיר ובקניון

 

שלישי (היוםם): יומולדתת לאבאא! מזל טוב :]]] ( כל המשפחה יוצאת לסרט לכבוד המאורע XD )

 

רביעי: חזרות להצגה חדשה, האריה שאהב תות :]]

 

חמישי: נראלי... לישון :]]

 

שישי: סרט :]]

 

שבת: דוד מגיעע :]]]

 

חחח.. חתיכת שבועעע :]]

 

 

יאיי! למדתי לשים מוזיקה בבלוגג :]]] אבל.. הרמקולים שלי לא עובדים :[[

 

כשיעבדו, אני אשים :]]

 

 

         

 

 

3> שיר :]

 

 

* השלוש תגובות הראשונות מקבלות לינקוק בפוסט הבאא :]] *

 

 

 

 

*עריכה*
( יום חמישי, 23.8 )

 

 

 

 

טובב..
כמו שאמרתי אני רציתי לספר איך היה ביומולדת של אבא שלי,
אבל זה היה שלשום ואין לי כ"כ כח..
ראינו סרט והיה קטעים..
והסתובבנו בעזריאלי..
אבל אין לי כח לפרט.. :]

 

 

אתמול ( רביעי לסתומים ),
הייתי בסטודיו פעם ראשונה מאז המופע סופשנה ב16 ליוליי..
עשינו חזרות להצגה חדשדשההה!!
האריה שאהב תות..
לקחו את כל השירים של טיף וטף ולהם ת'מילים.. XDD
ואנחנו רוקדות את זה כמו מפגרות XDD

 

קודם אנחנו צעצועים,
חייל, שוטר, ליצן ושפן XD
אני חייל ואסור לי לחייך ואני עומדת דום ומצדיעה ומתפוצצת מצחוק XDD
ואז כולם צוחקים XDD
ואז צריך להתחיל שוב XDD

 

אחר כך אנחנו חיות,
זברה, פיל, דב וקוף XD
חחח.. אני הקוף XDD
מותר לי לחייך אבל אני לא כ"כ קשורה כי אני לא מבינה מה רוצים ממני,
ואני כולי חטפתי אנרגיות ששמרתי כל החופש והבת זוג שלי בריקוד ( הדב ),
הייתה מזה מסכנה XDD
גם כשלא רקדו אני והיא רקדנו XDD

 

אחר כך יש את התותים,
אז אני התות השמן שקופץ וקורץ XDD

 

את ההמשך לא למדנו XDDD

 

אבל בסך הכל, היה מושלםם ^^

 

 

בלילה קראתי ספר עד שלוש, כי לא היה לי כח לישון.. XD
אחר כך אמא העירה אותי בעשר וחצי ויצאנו לקניות בעיר..
ואכלנו פיצה ניו-יורק,
( אני אכלתי טוסט קדושש ומושלםם )
ואז הלכנו למצוא לי צבע לחדר וגילינו גם את סבתא XDD
אז בשניה בחרנו צבע וכשאמא שלי וסבתא שלי דיברו עם המוכר אני ושתי האחיות שלי ( אחת בת 11 ואחת בת 5 )
הלכנו למשחקייה שהייתה שם והפלתי אותן לבריכת כדורים,
ואז זאת שבת 5 החליטה לדחוף אותי ובעטתי בשניה XDD
היה מזה צחוקים XD

 

אחר כך כשחזרנו הביתה עמדנו שלושתנו ליד הדלת וכל אחת אמרה שהיא נכנסת לשתות ראשונה,
ואז אמא החליטה שדחפתי את זאת שבת 5 והתעצבנה עליי,
אז נכנסתי ושתיתי ועליתי לחדר ובאתי לפה ^^
התכתבתי עם שי וענבר וקשת,
וחירפנתי את שי כי היא לא זיהתה אותי XDD
זאת השיחה XDD :

 

 

Shir אומר/ת:
?

Shai. [: אומר/ת:
?

Shir אומר/ת:
? ?

Shai. [: אומר/ת:
? ? ?

Shir אומר/ת:
? ? ? ?

Shai. [: אומר/ת:
? ? ? ? ?

Shir אומר/ת:
? ? ? ? ? ?

Shai. [: אומר/ת:
מי זאת ? ? ? ? ? ? ?

Shir אומר/ת:
מי את ? ? ? ? ? ? ? ?

Shai. [: אומר/ת:
אני שאלתי קודם..

Shir אומר/ת:
את יודעת שאת יודעת מי אני..

Shai. [: אומר/ת:
ההאא?

Shai. [: אומר/ת:
ילדה אין לי כוח אליך איך קוראים לך??

Shir אומר/ת:
ילדה אין לי כח אלייך במיוחד כשאת יודעת איך קוראים לי..

Shai. [: אומר/ת:
אהה וואלה רשום לך בכינוי.. חח שירקי מה נשמע?

 

 

קישור לבלוגה המושלם בקרוב ^^

 

 

אממ..
זהו ^^
עכשיו ישלי מצברוח ^^
אני הולכת לחרפן עוד מישו היום...
מוחעחעחעחעחע
XDD

 

שיר ^^

 

נכתב על ידי , 21/8/2007 15:45  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוביקק 3>


היי ;]
קמתי לפני חצי שעה XD
אני לא יכולה לכתוב מהמחשב שלי, אז לא יהיו פיקסלים, תמונות ותחרויות :[
עושים לי עכשיו חדר חדש, חדר פיות.. :]
אז צבעו לי אתמול (כל היום) את כל הקירות בלבן,
היום צובעים שלושה בשמנת (וכנראה גם מחר) וכשנסיים עם השמנת,
הקיר האחרון יהיה ורוד כמו בתמונת פיה הענקית שקנו לי :]
ישנתי בחדר של אחותי הקטנה ( בת חמש ) והיא ישנה עם ההורים שלי :]]
ישנתי 13 שעותתת!
3>
אממ..
בלוג מקסים, של ילדה מקסימה, שבינתיים היא היחידה שענתה נכון בפוסט הקודם,
מאי הקטנה
( אפשר להמשיך לענות :] )

 

אממ..
תגיבו בבקשה :]
כל דרך אפשרית אני מוצאת בשביל לכתוב לכם :]]
3>
שיר :]

נכתב על ידי , 19/8/2007 13:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום יפה מאז... המון זמן :]


היי לכולם :]]

היום היה לי יום דיי ארוך..
אבל דיי מושלם :]]
קודם כל לא הצלחתי להירדם בלילה,  אז סיימתי את הספר שהתחלתי..
"מעבר לפינה".. ספר מקסים על נתינה ואכפתיות ועלילה חמודה כזאתי
אז סיימתי אותו בארבע בבוקר ואז נרדמתי
קמתי בשבע , כי כיוונתי לי שעון מעורר כי אחותי הזמינה חברה בשמונה
ואז חזרתי לישון..  עד שקמתי מרב רעש בבית... ב 7:44..
אז בשביל להתעורר  נכנסתי למקלחת מים חמים  שגרמה  לי לרצות לחזור למיטה..
אבל באתי למחשב ול'הפתעתי' לא היה לי אינטרנט...  אז התבאסתי...

אבל עם מוח שטני כמו שלי מצאתי רעיון..  איך אם לא.. המחשב של אבא
אז הלכתי למחשב שלו,   ונזכרתי שאי אפשר להתחבר ממנו לבלוג שלי או לטיפו שלי
אז שיחקתי בוואלה, היה משעמם..  ואז החלטתי בעשר להתקשר למאיה
הערתי אותה מהשינה אבל דיברתי עם אמא שלה,  והיא אמרה שהיא הולכת לבריכה עם ליאור..
אז הלכנו שלושתינו, והיה כיףף  אכלנו טוסטים, ושחינו, וצללנו, והשפרצנו, ושיגענו את האנשים
ובאמצע ראינו את מור ובר, אז היינו חמשתינו  היה פיצוץ
אין לי כח לספר, אולי מחר..  ו.. בקרוב פוסט מיוחד על החיים שלנו לעומת חיים אחרים,
מה אפשר לעשות ולהנות תוך כדי,  ולבסוף להיות מסופק ולספק גם את הסובבים אותך

 

 

יש למה לחכות, ואני באמת משקיעה :]]
בקרוב עיצוב חדש, לינקוקים, כפתורים והמלצות :]]

אממ.. מקווה שאהבתם ושתגיבו, כי השקעתי בפוסט הזה שעה וחצי :S
אז אני משתדלת מאוד שתאהבו, ורוצה שתגיבו :]]
אשמח אם תכתבו בתגובות עצות לשיפור הבלוג, כדי שיכנסו ויראו...

 

שיר

 

 

 

-עריכה 16.8.07, 16:04-
לא הגבתם הרבה בכלל וחבל לי לפתוח פוסט חדש,
אז אני שמה לכם טעימה קטנטנה מהכפתורים שאני הולכת לשים לכם,
ושואלת איך תעדיפו,
את כל הכפתורים ביחד או לפי נושאים?
תענו בבקשה :]]

 

ולדגימת הכפתורים..
-לנקקו אם לקחתם :]]-

 

עכשיו אני שמה לכם לפי נושאים, אבל אחר-כך אני אשים לפי מה שתבחרו :]]

 

הנושאים (אם יהיו) הם:
ספרים,
טינקרבל ופיות אחרות,
גולגולות,
שחור-לבן,
ים וחופים,
צבעים (10 כפתורים, כי הם עוצבו באותו עיצוב..),
פו וחברים (8 כפתורים, גם הם עוצבו במיוחד...),
ממתקים,
חיות מקסימות,
כפתורים ורודים,
דיסני,
אופנה ועיניים,
שונות וצבעוניים.
( סך הכל, 423 כפתורים, ואני ממשיכה להוסיף :]] )

 

קצת 'דגימות' מהכפתורים המקסימים שיהיו כאן...

 

וכדי לשלב מבצע ופרסים,
אני לא אכתוב את הנושא, אתם תנחשו :]]
יכול להיות שיש כפתורים שמתאימים לכמה נושאים,
אבל תצטרכו לנחש מה כתוב אצלי.. :]]
כל יום אפשר לפתור עד שני כפתורים (לא באותה תגובה!),
וכל מי שמביא חבר שיכתוב שהבאתם אותו,
זוכה גם הוא בפרס :]
(אני לא שמה מפו וחברים ומצבעים, כי זה עוצב במיוחד ואז זה מבלבל מאוד..)

 

הפרסים-
רמה קלה- לינקוק בגודל 18 בפוסט הבא :]]
רמה בינונית- לינקוק בגודל 24 בפוסט הבא :]]
רמה קשה- לינקוק בגודל 36 בפוסט הבא :]]

 

 

ולכפתורים- (סוף סוף XD)

 

1.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

2.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

3.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

4.


רמה: קלה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

5.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

6.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

7.


רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

8.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

9.

רמה: קלה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

10.

רמה: קשה (שני נושאים!)
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

11.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

12.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

13.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

14.

רמה: קשה (שני נושאים!)
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

15.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

16.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

17.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

18.

רמה: בינונית
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

19.

רמה: קשה
פתר/ה: מאי
מספר בלוג הפותר/ת: 292109

 

20.

רמה: קשה
פתר/ה:
מספר בלוג הפותר/ת:

 

 

 

העלתי כמה פעמים את הרמה שיהיו לכם לינקוקים יותר גדולים :]]

מקוה שתפתרו ושנהנתם,
ושתחכו כי באמת יש תמונות מדהימות שעוד לא שמתי,
שיר :]

נכתב על ידי , 15/8/2007 21:33  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

526

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)