לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלמונימי בלי קשר לנימני




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

...


אחרי הרבה זמן שלא כתבתי הנה אני שוב פעם חוזר לכתוב בבלוג המעפן שלי...

עבר עליי הרבה בשבוע הזה... שבוע מעצבן ומשעמם....

יום ראשון : אחרי חופש מממש ממממש ארוך לא היה ממש בא לי לבוא לבצפר...

סתם מן הרגשה שאני מרגיש בערך כלל כל יום....

אורנה(מורה למתמטיקה...)החזירה לנו את המבחנים במתמטיקה קבלתי 78

 וואו... הכי גבוה שלי בשנתיים האחרונות...

אחרי זה כמו בכל יום רגיל היה לי אימון, שהיה פשוט עצוב כמה שהיה חרא מבחינתי

יום שני - רביעי : Same Shit אימונים פשוט מזעזעים.

אפילו אני לא יכול להסביר מה ניסיתי לעשות עם הכדור.

ביום רביעי היה לי משחק... גם בו... כרגיל... הלך לי ג-ר-ו-ע קלעתי סל מהעונשין,שני פאולים ועוד איזה חמש איבודים

או שאני גרוע או השופטים לא שולטים על המשרוקיות...

יום חמישי : יום חמישי היה יום מיוחד... יום חמישי זה היה יום שבו אני הבנתי איזה חלקיק קטן מהחומר בבצפר...

הפעם לא היה לי אימון אז היה פחות תסכול...

שישי - שבת : שישי שבת היו ימים של נחמה ליאור(אוזיקון הפלפלון) הגיע מקרית שמונה ואחרי האימון שעבר דווקא לא רע  הוא בא לישון אצלי

היה סבבה לאלללה

ועכשיו אני פה... לא יודע איפה לקבור את עצמי...

אז עד כאן Gever... ד"א חשבתי לשנות את הכינוי שלי... שנשמע נדוש ומעפן...

*אז עד כאן גיא

נכתב על ידי Gever Forever , 13/10/2007 18:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Gever Forever

בן: 31




98
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGever Forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gever Forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)