לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על P חן

הבלוג? הבלוג שלי הוא על הכל. מהדברים הכי קטנים ולא חשובים עד הדברים הכי אישיים וחשובים. הכי חשוב.. ת-ג-י-ב-ו-! =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

זה נגמר ...


בי ביי לכוולם...!

תודה לכל מי שנכנסת מדי פעם  =\

זהו אני לא מעדכנת יותר (כמו שאפשר לשים לב)

הממממ................

זהו

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 19:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונותתת ..... שליי


ייייייייייישששששששששששששששש

הצלחתייי

כככככככןןן!

העליתי תמונות!!

שלייי!

ת-ג-י-ב-ו-!

 

אנייי!

 

במרינהה

אני..!

 

 

נהנית לי ... בשמש ... 

איזו יפה, מה לא?! 

 

תמונה יפה לא ?!?!

 אוחח לאכול תעצמיי (חשה)

זהוו ..

להפעם הזאתת!

 

זזתיי..

תגיבוו

נכתב על ידי , 17/8/2007 01:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



14.08.2007>יומולדתתת


וואי ..! אני לא מאמינה עדיין ..אתמול הייתה לי יומולדת 13! פאאקקקק! אני!! כן,כן אנייי! אנייי שרק לפני כמה חודשים חגגה בת מצווה ... אני חן חסיד בת 13!!!!!!!1 אאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה!!!1 אמאל'הה מהה כ"כ מהר אני יזדקן?!?!? יש מצב שאני לא ישים לב וכבר אני בת 30??...........

מלחיץץ אבבללל.........!

עד גיל 30 .. חברות יחגגו לי יום הולדת ...! וכל יומולדת שהן עושות לי רק הולכת ומשתפרת  כ ל   ש נ ה !

אזז.... זה מה שעבר עליי ב- 14.8.07  :

ב-12 בלילה ....

בשניה שהתחלף התאריך מה-13.8  ל-14.8  יובלייי החיימשלי באהה אליי איזה מאמי!! היא הביאה לי סוכריה ענקית וטעימהה (עוד לא סיימתי אותה D: ) ועוגה. ברור שת'עוגה ישר אכלתי! יאמייייי! היא הייתה טעימה! גם מלא ילדים שלחו לי מזל טוב וזה...! חח היה כ"כ כיף להתחיל יומולדת ככה..!

הקיצר... הלכתי לישון בשלוש בבוקר . קיוויתי לקום לפחות ב-1 אבל לא! לא יודעת למה קמתי בשבע..! ככן! שבעעעע שבע בבוקר.! אררררררר כ"כ התבאסתי כי ידעתי שאף אחד לא ער בשעה כזאת ..

השתעממתי ... בכלל לא הרגשתי שהייתה לי יומולדת באותו הזמן.. הייתי ממש מבואסת .. באמתת! רציתי לבכותתת!

אבלל מה שלא ידעתי זה שהבנות תכננו לי מסיבת הפתעה. ולא, זה לא שלא חשדתי.. אוחחח שיגעתי אותןן ואת כל המשפחה שלי .. ניסיתי להוציא מהם אם עושים לי משו אבל הם לא נשברו (אני לא יודעת איךך .. אני כבר הייתי מעדיפה לספר!)  פשוט שיגעתי אותםםםם!! אבלל ... היחידה שלא חשבתי שהיא בתוך ההפתעה הייתה אחותי שני .. האמצעית ! היא הוציאה אותי בחום שהיה לשעתיים ככה לעיר...!!

יובל רצתה שהיא תבוא איתי לעיר "סתם" ב-4 ככה (בצהריים) אבל כשהיא שמעה שאחותי יכולה להוציא אותי לפני ואז שהכל יהיה יותר מוקדם .. היא הלכה על זה !

ואזז.... כשהגענו אני ואחותי הביתה,אני רואה את הבית עם מלא מלא בלונים וזההה!! וואווו אני חטפתי שוקק רציני!

ואזז..... כל הבנות קפצו ו....... ה-פ-ת-ע-ה-! כולם קופצות עליי ואני כולי בענניםםםםםםםםםם!!!!!!! כ"כ שמחתייייייי!!!!!

ואז היינו אצלי וזה .. ופתחנו מתנות קיבלתי דברים מהממיםםםםםםםם!! אין אין על הבנות האלה....!

ואז .. בשמונה ככה הלכנו לקניוןןן אכלנו ערב... מזה נהנינו עד איזה 11 וחצי ואז כבר סגרו את כל החנויות כי זה היה אמצע שבוע .. באסה... חחחח .... ואז הלכתי לישון אצל רותם... אני היא ואחותה חחחח עשינו צחוקיםםםםם כ"כ עד שבע בבוקר ואזז..... נרדמנו עד שלוש בצהריים (וגם אחר כך היינו ממש עייפות) כמו כל פעם ... היה אצל רותם צחוקיייייםםםםםםםםםםםםםםם! ומשם באתי הבייתה!! זה היה יום שלם שלא ראיתי ת'בית :) (השיא שלי זה 3 ימים של געגוע!)

ווו........ זהוווו

טוףף...

ככה חגגתיייי נהניתי בטירוףף אבבללל התודות מגיעות ל..:

יובליייי חיימשלי אני חולה עלייך את מדהימה

טוליי היפה שלייי שעשתה הרבה שמח

גאיושש על ההשקעה

רותמוששיי שלי שתמיד מצאה איך לקרועע אותנו

מיכלוו שהיא השמנה מכולןן =] ( חעחע מיכליי מתה עלייך יפה)

הילושש שהיא מהממתתתת!

 

בנות אני פשוט א ו ה ב ת   א ו ת כ ן   ת ו ד ה   ע ל   ה מ ת נ ו ת   ה מ ד ה י מ ו ת   ו ע ל    ה כ ל !

תתתתתתתתת

ווווווווווווווווווווווו

דדדדדדדדדד

ההההההההה

בנותתתת!

נכתב על ידי , 15/8/2007 22:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנוש =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנוש =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)