לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  avivW

בן: 36

ICQ: 122120876 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ליצן החצר


ליצן החצר שלי 

יודע

שאם הוא לא יצחיק

אז יערפו את ראשו.

 

ליצן החצר שלי

מתאפר איפור עצוב

היום הוא יציג את הופעתו החדשה-

הוא ידליף לעיתון

שראש הממשלה שלו

יודע גם

למרוח כותרות ארסיות

בדיו אדום

 

ליצן החצר שלי

יודע

לעשות סלטות לאחור

ברדיוס של כמעט פלנטה אחרת

והוא גם יודע  לבלוע אש וחמצן

ולהוציא שרשרת של צבעים

מתוך גרונו הדק

 

ליצן החצר שלי

חושב שאני מין דמות מכובדת

אבל הוא לא יודע

איך בחדרי חדריי אני עוטה על עצמי

מגבעת או את תחפושת פיטר פן שלי

ומנסה ללמוד לעוף

 

ליצן החצר שלי יודע

שאם הוא ידע

יערפו את ראשו

 

 

 

נכתב על ידי avivW , 26/7/2008 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,654
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לavivW אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על avivW ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)