לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...a girl name Dandush



Avatarכינוי: 

בת: 16

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

חלום


ובחלום שלי, אתה שם

מחבק, מגונן, אוהב.

ובחלום שלי, אתה מושלם

אתה פה, אני חושבת.

ואני מקנאה בעצמי של החלומות

שנמצאת איתך, ויותר חשוב

שאתה נמצא איתה.

שמחה ושלווה, בלי דאגות.

אתם מתחבקים. הוא אומר שהוא אוהב

ואת חושבת שהכל בסדר, שהכל יסתדר

אבל במציאות את קמה, מתארגנת

עוד יום תלחמי עד כלות

רק כדי להגיע בקושי למיטה

ושוב, לחלום.

נכתב על ידי , 2/3/2010 18:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,560
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDandush (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dandush (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)