לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

לא פוסט על לא מלחמה


אין לי הרבה מה לומר על המלחמה הזו - כבר החלטתם על שם רשמי, רוני? - שעוד לא נאמר. שוב קיטורים על המקלט שצריך לפנות, על החמוס שנרדם לסוקניק על הפדחת, על האזעקות למיטיבי שמע, על הצנזורה שהתעוררה בחצי איחור ועומדת כמו אהבלה מול הדיווחים של רוטר, על החום המצחין הזה שמזכיר לי שתיכף אוגוסט ויהיה אפילו יותר חם, על הפומפוזיות של חלק מהשדרים. כבר כתבו, כבר אמרו, כבר שידרו, ואני לא אוהבת לחזור על עצמי, וגרוע מכך - על אחרים, אז כנראה שאין לי מה לומר על המלחמה הזו, שאפילו מאסתי בתארים (הארורה, האיומה, המבעיתה, המחרידה) שמדביקים לה בכל מקום, ושעושים לי גלי חום עולים ויורדים. אז די.

וכן, אני עדיין לא פה.
נכתב על ידי , 18/7/2006 16:33  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





75,828
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)