לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים ממאדים:]


סיפורים ממאדים-סיפורים לא מהעולם הזה...

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 242091123 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פרק ב'


פרק ב'

פקחתי את עייני, היבטתי סביב, הייתי בחדר, השעון הצביע על השעה תשע ורבע, ישר התארגנתי והלכתי לגג.

"היי להב אני כל כך מצטערת שאיחרתי, פשוט נרדמתי..."

"לא נורא..."

"אז..למה ביקשת שאני יבוא?"

"רציתי להגיד לך משהו"

"מה?"

"תראי בר, אני יודע שאת חברה של אסף, ושאני חבר ממש טוב שלו ושיש לי חברה, אבל אני מרגיש רגשות ממש חזקים כלפייך, רק רציתי להגיד לך את זה וזהו, ושתדעי שמחר אני נפרד משיר."

הוא רץ, ירד במדרגות, עלה על האופניים והחל לנסוע.

"חכה להב!"

בר לא הספיקה, היא חזרה למקומה, באמצע הגג הגבוה, התישבה וחשבה.

יום למחרת להב על הבוקר לקח את שיר הצידה, ראיתי שהוא נפרד ממנה, כמו שכולם ראו. שיר רצה לעבר השירותים כשפניה מכוסים בידיה, להב הביט לי בעיניים, והשפיל את ראשו, והלך לספסל שליד המגרש, הבנים הלכו עליו ואני נשארתי עומדת, לבד, בכיתה הריקה מאדם.

אני ממש מרגישה אשמה, כי אחרי הכל, הוא נפרד ממנה כי הוא אוהב אותי.יצאתי החוצה לראות איפה אסף, הלכתי לאולם ספורט, הוא בטח משחק כדורסל.

נכנסתי לאולם, אני לא מאמינה למראה עייני!!!

"אסף!!!"

"בר!זה לא מה שאת חושבת!"

"זה בידיוק מה שאני חושבת!מה אתה מצפה שאני יחשוב שאני רואה אותך מתנשק עם רוני?!ועוד ככה?! אני לא מאמינה!איך יכולת לעשות לי את זה?"

"בר נו באמת..."

"כל כך גמרנו!"

"בר רגע!תחזרי!"

כל כך כעסתי!רתחתי מכעס!הלכתי לשירותים, הם היו ריקים.

לא, רגע, שמעתי קול בכי מתא השירותים האחרון.

"מי זה?"

"שיר"היא אמרה ובו זמנית המשיכה לבכות בקולי קולות

"בואי, צאי, נתנחם ביחד."

"למה?מה קרה לך?"

"אסף...ראיתי אותו מצטרפת עם רוני.."

"מה?!באמת?!"היא נדהמה ויצאה מהתא

"כן.."

"ו..נתת לו שרפה?"

"לא...כל כך רתחתי מכעס שעדיף שאני לא ישתמש באלימות.."

"אני שונאת בנים.."

"לא כולם ככה, את אומרת את זה בגלל להב?"

"אל תזכירי לי, הוא אמר לי שהוא אוהב מישהי אחרת, מעניין מי זאת..אולי נסדר אותה קצת, מה את אומרת?"

"לא נראה לי..הייתי פה."אמרתי והלכתי לכיתה.

כל הזמן שיחזרתי את הקטע עם הנשיקה של אסף ורוני, ומה שלהב אמר לי אתמול.

אני די מחבבת את להב, אבל אוהבת, אני לא יודעת, נראה איך זה יתפתח.

 

לאחר שבועיים וחצי

אין ספק, אני מאוהבת בלהב נואשות, אני חייבת ללכת עליו ולהגיד לו!ישש!

הגעתי לבית של להב, נקשתי בדלת, אמא שלו פתחה לי וליוותה אותי לחדר.

ישר, מרוב התלהבות פתחתי את הדלת בלי לדפוק וראיתי את להב בבוקסר, בלי חולצה, ואת שיר, שידעה על זה שלהב אוהב אותי, היא הייתי עם תחתונים וחזייה, ידיו של להב כבר היו על הפלסטיק שלה שממנו פותחים את החזייה...


זהו!נגמר הפרק!

איך היה?

אשמח לתגובות בונות!

ביי ביי!

 

נכתב על ידי , 8/8/2007 18:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק א'-לא הכל מושלם


לא הכל מושלם

פרק א'-

 

 

"אההה!!!!"איזה קור!קמתי, כשראיתי את אחותי הקטנה צוחקת, ובידה בקובוק ריק. אני מסתכלת על עצמי וכולי רטובה. "דניאל אני ירצח אותך!"רצתי אחריה עד המטבח, "בנות לא לרוץ!כרגע שטפתי!"קראה אימי לעברינו, הבלגתי וחזרתי לחדרי. החלפתי בגדים, הסתרקתי, ציחצחתי שיניים לקחתי תיק, עליתי על האופניים ונסעתי לתחנה. עליתי לאוטובוס, היתישבתי, ונסענו.

"נפגשת אתמול עם אסף על הגג?"מעיין שאלה, החברה הכי טובה שלי.אסף דרך אגב הוא החבר שלי.

"לא..."

"למה?מה קרה?נפרדתם?"נבהלה מגי, גם החברה הכי טובה שלי, מעיין, מגי ואני החברות הכי טובות בעולם!

"מה פתאום?!אסף נסע לתל אביב ליומיים.אז הייתי שם עם להב."

"את יודעת שלהב אוהב אותך?"התפרצה אור.

"כן בטח, הוא לא אוהב אותי והוא בחיים לא יאהב."

"זה מה שאת חושבת..."

אור קצת עיצבנה אותי, אין סיכוי שהוא יאהב אותי, בחיים.

ירדנו מהאוטובוס בשתיקה והלכנו לתוך כותלי בית הספר.

אנחנו בכיתה ט3 בבית הספר "גאון הירדן".

נכנסו לכיתה, ורגשתי יד אוחזת בי חזק, יד חמה ונעימה.לפתע היד משכה אותי עליה וראיתי מול עייני את פניו היפים של אסף, הוא הדביק לי נשיקה חמה.

"בוקר טוב"אמר

"בוקר אור"עניתי

"אוו...הצלצול..."

היתישבנו במקומות.

השיעור היה כל כך משעמם, אבל אני הייתי בשלי. חלמתי על אתמול עם להב. לפני שנפרדנו והלכנו הוא היסתכל בעיניים שלי, ואני בשלו, בעיניים הכחולות המדהימות שלו, והכל התנפץ כי החברה שלו באה פתאום, שיר, אני לא סובלת את הילדה הזאת!היא כל כך פקאצה!היא עברה עלינו, לקיבוץ מבית שאן.

"בר!בר!תתעוררי!"צעק לתוך אוזני עידן, ידיד שלי.

"כבר התחילה ההפסקה!"

ישר רצתי החוצה, ונתקלתי בלהב ושיר...הם הלכו להם לבד, ביחד, בידיים ובמבט מאוהב.

"היי, סליחה, ביי"הוצאתי מפי היבש.

המשכתי לרוץ לסיפריה הלכתי למחשבים והוצאתי את העבודה שלי לשיעור מדעים.

הלכתי לכיתה, שמתי אותה במנילה ויצאתי לדבר עם הבנות.

אסף שיחק כדורגל עם הבנים, חשבתי, להב עם החברה שלו כמעט כל הפסקה, ואסף, הוא איתי רק הפסקה אחת מכל שלושת ההפסקות....


חזרתי הביתה, זרקתי את התיק והפלאפון צלצל.

"יאפ?"

"בר?"

"לאאא!!!!"אמרתי בציניות

"את רוצה לבוא איתנו היום, לבורגרקינג?"

"אני נוסעת עם אסף היום לסרט בבית גבריאל"

"אהה...טוב ביי"

אלה היו מעיין ומגי.

אולי הן מרגישות שאני נוטשת אותן למען אסף?כי בזמן האחרון אני באמת יותר איתו מאשר איתן...לא!מה פתאום??


בשעה שבע נסענו לקולנוע וראינו את מת לחיות 4

בסרט, היה קצת יוצא דופן, לא היה כלום, לא דיברנו, אפילו לא התחבקנו קצת...


והינה, עוד יום בבית הספר.

בהפסקה יצאתי וראיתי את מגי ומעיין ישר רצות לדשא רחוק וצוחקות להן, בטוח יש משהו שהן לא מספרות לי...לא משנה.התקדמתי כמה צעדים וסרקתי את האיזור לראות איפה אסף.אה!הינה הוא!רצתי לכיוונו וראיתי אותו שוכב ליד רוני, מדברים, צוחקים.

"היי"אמרתי

"היי"

"טוב אני הולך לאולם ספורט"אסף אמר והתקדם לאולם.

"אני ילך לדבר קצת עם שיר.."

"ביי"

נשארתי שם, יובת לבד על הדשא.

הבטתי סביב וראיתי את עידן ולהב מתקרבים לכיווני.

"מה קורה?"

"סבבה..תגידו מה הולך עם אסף ורוני?"

"לא יודע...אבל אל תדאגי!אין בניהם כלום!הרי את יודעת שהוא אוהב אותך!"

"כן..צודק, לאחרונה אני קצת מעופפת."


 בהפסקה השניה הלכתי וניסיתי לדבר עם מעיין ומגי.

"היי מה קורה?"

"אממ..הכל בסדר..בר אני ומעיין יכולות לדבר לבד קצת?"

"יש משהו שאתן לא מספרות לי?"

"לא כלום...פשוט אנחנו רוצות לדבר לבד קצת..."

"טוב, ביי"אמרתי בקרירות והלכתי משם.

הלכתי לכיתה השניה, היתישבתי על השולחן ודיברתי עם אורן.

אורן היא אחת שמבינה ללב, תמיד יש לה מה להגיד על כל דבר והיא לא פוחדת להגיד כלום.


חזרתי מהבית ספר וישבתי עם הגיטרה, הילחתי שיר חדש שלי שכתבתי אתמול. אני ממש טובה בגיטרה, אני מודה, יש לי כישרון, אני כל יום עם הגיטרה, אני מתה על גיטרות, בעיקר על החשמלית השחורה לבנה שלי. הופעתי איתה בקיבוץ המון פעמים בזמן שסהר, חברה מאוד טובה שלי שרה.

בשש להב התקשר

"הלו?"

"היי להב מה קורה?"

"הכל טוב, את רוצה לבוא לגג בתשע?"

"סבבה...נתראה שם, ביי"

"ביי"


השעה תשע, נסעתי באופניים שלי לכיוון הגג, חשבתי על מה שקורה עם אסף, אולי יש לו משהו עם רוני אחרי הכל.

הסתכלתי הצידה וראיתי פלש זהוב מול עיני ואז, הכל נעשה מעורפל...


 

זהו!!!נגמר הפרק הראשון!

אני ממש ממש מקווה שאהבת ושתיכנסוו לראות את הפרק השני!

ביי ביי!

ואל תשכחו להגיב!

 

נכתב על ידי , 6/8/2007 15:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה:]


ברוכים הבאים!!!

כאן אני יכתוב סיפור בהמכים כל יומיים שלושה פרק חדש.

הסיפור יהיה על ילדה בשם בר, בר היא גיטריסטית מדהימה, חולה על גיטרות!

בנוסף, יש לה חבר שקוראים לו אסף, הם בכיתה ט' והם חברים כמר מכיתה ז'.

לבר יש שתי חברות ממש ממש טובות, מגי, מגי עלתה בכיתה ו' מארצות הברית לישראל, ומעיין, שלושתן היו בלתי נפרדות!

בר היא מאוד מקובלת, כולם רוצים להיות בחברתה ולהיות איתה, יש כמה בנים שדלוקים עליה אבל היא מאוהבת רק בחבר שלה, אסף.

לאסף יש גם חבר מאוד טוב, להב.הם הכירו בחוג לכדורסל ולהב עבר באמצע כיתה ו' עלינו.

החיים של בר נראים כאן, כל כך מושלמים...אבל פתאום, הכל מתחיל להסתבך, היא מתחילה להרגיש רגשות כלפי להב, החברות עם מגי ומעיין נתונה לסיכון, וגם, התשוקה הגדולה ביותר של בר, גיטרה.

 

כנסו שוב מחר ותראו את הפרק הראשון בסיפור-

לא הכל מושלם!

 

(כן ככה קוראים לסיפור..)

 

אז כנסו מחר ותראו!!!

בה ביי!

 

נכתב על ידי , 5/8/2007 23:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~STORYS~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~STORYS~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)