לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Nobody's Home



Avatarכינוי:  morr

בת: 30

ICQ: 492114348 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

וווויי D: חזרתי מאילת :P


וואוווו היה כ"כ כייייייייייייייייייייף DDD:

 

היינו במלון " שלמה המלך " .

ממש יפה שם ,

ויש ארוחות מענגותDD: ,

וחדרים יפיםםם [ אנחנו היינו בסוויטה . נהנהנה ] ,

ומהמרפסת ראו הכל !!!#$

היינו קומה חמישית . חדר 546 .

היה חדר לסנוקר .

היה ז'קוזי .

בריכה מחוממת [ בחוץ ] ,

חדר משחקים לילדים קטנים [ כמו במג'יק בקניון ] ,

הממ..מה עוד ?

אהה כן . מן חדר ישיבות כזה...חח .

 

אממ בחדר שלנו ,

היה לי חדר משליD: עם 2 מיטות ,

טלווזייה , 2 מראות , וארון גדול P: .

ו 2 שולחנות קטנים ליד כל מיטה .

ויש חדר להורים....

טלווזיה , מראה אחת גדולהה , ארון .

ובמרפסת הכי כיף XD

אפשר לירוק על אנשיםXDD

חח סתם...

[ אבל באמת ירקתי על האנשים מלמעטהXD ]

 

האוכל היה פשוט מצוייייייין DD=

גם בבריכה היה נוראאא כיף .

 

הממ...

טיילנו עם האוטו בכל אילת כמעטXD

קיניתי לי חולצה ממש חמודה ...

ונעליים סקסיותD: .

 

היינו בגבול מצריים:O

צילמתי אותו...

יש בית מלון שנקרא " הנסיכה "

וסתם נסענו לשם...וליד הבריכה , יש הר גבוה כזה,

ועליו יש את הגבול למצריים !!

מגניב הא?

:P

עזוב.אני מתלבהת קצת.

( קצת )

 

עכשיו העלתי תמונות חדשות לשוואמי.

מהיום הכיפי שלי עם איוונה3>

 

מוזמנים לראות (:

www.shome.co.il/mor_1

 

אוהבת.

3>

נכתב על ידי morr , 22/12/2007 09:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלומות , אהבה ?!


ישלי ממש חלומות מוזרים בזמן האחרון.

><

 

אני , איוונה , אלינה .

מעלות .

גן פרחים יפייפה D: ,

3 ספסלים ,

על הספסל הראשון - איוונה ואלי .

על הספסל השני - אלינה ודניס .

ועל הספסל השלישי - אני ועוד ילד שאני לא מכירה !

והילד כ"כ יפפפפפה !!# .

ואנחנו יושבים על הספסל מחובקים ,

העלים נופלים מהעצים ,

הכל באווירה רומנטית ,

והוא אומר לי : " אני אוהבת אותך מאודד !

את פשוט לא מבינה כמה !

בחיים לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב אותך ! "

ונישק לי את המצח .

ואני אמרתי לו : " גם אני אוהבת אותך מאודד !!!

אתה כל החיים שלי ! אני שמחה שהכרנו "

~

ואני לא יודעת מי זה הילד הזה !

היו לו עיניים כחולות . כחול עמוק . אפשר לשקוע בעיניים המקסימות שלו !

אף קטנטן וחמוד .

ושפתיים יפות ורכות !

שיער שחור עם פסים בלונדיניים :O

הוא פשוט מושלם ><

טוב...כניראה שאני בחיים לא ימצא מישהו כמוהו בעולם האמיתי.

אין בני אדם מושלמים בימינו....

אם הם יפים מבחוץ , הם בוגדים , שקרנים , ורעים מבפנים .

ואם את לא הכי יפים מבחוץ , הם יפים מבפנים .

~

כניראה שאהבת חיי לא תימצא בקרוב.

אבל .... אני ימשיך לקוות , לחכות , לדמיין , ולחפש.

אולי ייצא לי מיזה משהו טובD:

מי יודע ?

 

בטוח יש מישהו שאני והוא נועדנו להיות ביחד .

לא ?

ככה אצל כל אחד :)

 

טוב אנשים ?

אני מקווה שיהיו לכם חיים יפים ,

מלאי אהבה [ לא נכזבת ] ,

חום ,

ושיהיה לכולם רק טוב .

_______________________________________

אלינה ?

אני צריכה לדבר איתך דחוף !

אני חושבת שהתאהבתי מחדש ><

אבל...ב-2 בנים :O

בבקשה ,

אני צריכה לדברר איתךךך על זה.

אני לא סגורה על עצמי !

=[[

Help ?

______________________________________

 

איוונה ?

אני ינסה לשים ת'תמונות XD

כי המצלמה לא מעבירה לי ת'תמונות למחשב :O

באסה...

אבל אני ינסה..

3>

______________________________________

 

 

טוב...

זהו.

ואווו חפרתי <:

לאנורא.

 

אוהבת

3>

מוריי

D:

 

נכתב על ידי morr , 13/12/2007 20:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שמייח לכוווווווווווולם D:


חנוכה !

חחח סתם משעמם לי D: .

הממ ... אתמול היה יומולדת לבתאל ואיגור (: .

היה ממש כייייף :]] ,

היה שתייה [ 5 בקבוקי וודקה ] , אוכל [ מלאא חומוס XD ] , עשינו על האש .

וואי היה באמת כיף . היו צחוקים והכל .

אממ , אלי מזכן שתה יותר מידי השתכר כמו לאדעת מה ,

והקיא ת'נשמה ><" .

והוא לא היחיד !

גם נטלי , זאת הייתה הפעם הראשונה שלה .

והיא שתתה איזה 8 כוסות >.>"

גם היא הקיאה .

בקיצור , טוב שאני לא שותה D: .

למרות שאנשים מציקים לי עם זה ,

הם צועקים עליי שאני לא רוסיה אמיתית אם אני לא שותה XD

חחח פיגור D: .

~

היה קטע מוזר שבתאל פתאום נעלמה לכולם :O

וחיפשנו אותה מלאאאא .

בסוף היא באה לקחת ת'מעיל או משו .

ופתאום אמא שלה ואחים שלה הופיעו :O

לאדעת מה קרה שם ,

בתאל ברחה מאמא שלה והלכה לצד או משו .

טוב , עזבו >< .

~

אממ עוד שבוע אני נוסעת לבית מלון באילת .

שוב !

ו...אני יהיה שם 4 ימים [ 3 לילות ] ,

אבל הכי מבאס ,

שאני נוסעת עם ההורים >< .

אינלי כוח להיתקע איתם .

אבל לאמשנה .

אני ייקח איתי ת'מחשב נייד ,

את האמפי ,

ואני יסתדר חח .

 

טוב יאללה אני זזתי D: ,

3>

מוריי

D:

 

 

חג שמייח

D:

תאכלו מלא סופגניות

והלוואי שתשמינו

י'רזים

XD

 

א ו ה ב ת

3 >

נכתב על ידי morr , 10/12/2007 10:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,741
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmorr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על morr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)