לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אלמה...

סתם עוד בלוג על חיים משעממים... אבל כדאי לכם להיכנס! כי החיים של אולי משעממים אבל יותר מעניינים מחיים של משועממים אחרים! חח.. 3> אלמ!ש 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אין לי רעיון לכותרת...


אז...

אין לי ממש מה לכתתוב.. אז אני אקצר...

אתמול בערב נסעתי עם אח שלי ואמא שלי לחדרה לסבא וסבתא שללי...

אני ואח שלי נשארנו אצלם, ומחר יבואו לקחת אותנו...

ממש כיף כאן!!! זו לא ממש עיר, חדרה שקטה, בתים גדולים ופרטיים, אין רעש כמו בעיר...

קמים עם רעש הציפורים המצייצות, הולכים לטיול עד לעץ המפורסם...

וחוץ מזה לקחנו את הכלב שלנו...

ואז יצאנו לטייל עם הכלב של סבא וסבתא שללי גם איתנו...

הוא ממש ממש זקן... מסכן הוא בקושי הולך...

אז... זהו...

אני מתגעגעת לאבא שללי....

שיחזור כבר מהונגריה עם אחשלי הקטן!!!

למי שלא יודע ההורים שלי נפרדו, ויש לי אח קטן רק מאבא שללי...

-אלמה- 3>

נכתב על ידי , 12/8/2007 19:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
37 ק"מ
מטר חמישים ושתיים! XD

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
לא.. למה שאני אדע? XP

האם לדעתך את שמנה או רזה?
רזה...

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?
לא.. למה לי?! כדי להיראות כמו מקל סנוקר?!

האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
לא...
בולמיה ואנרקסיה זה מחלות במוח...
ואני לא נולדתי עם אף אחת מהן XD

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
היום- רזה...

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
לא... XD

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
כן...
ריצה, קפיצה לרוחק, ובעיקר ריקוד!!!
(לא כולל שיעורי ספורט...)

מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
שהן מסכנות, הן מענות את עצמן, וגם ניראות נורא-
להיראות כמו מקל זה לא טוב, יש הבדל בין רוזי למקל...

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
לא.. האישיות זה חלק גדול בחיי...
אבל זה שאני נמוכה זה די משפיע...


מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
הם רואיים לאותה הערכה כמו כל בן אדם אחר, אם לא ליותר
אנשים שמנים שמנסים להרזות ועושים דיאטה- ראויים להערכה
רבה ולחיזוקים רבים!

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?
לא, הם מסכנים שצוחקים עליהם הרבה...
אבל החייםשלהם כמעט זהים כמו לחיים של
כל בן אדם אחר, ומגיע להם סגנון חיים נורמאלי, בלי
שיצחקו עליהם!

נכתב על ידי , 12/8/2007 15:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
חברים XP

הכי רע-
דבורים OX

הכי כיף-
פארק אירופה!! XP

הכי טעים-
בראוניז XP אני יכולה לחסל חבילה שלמה!! XD

הכי מגעיל-
טונה >< בעע... מגעיל!!!

הכי יפה-
שקיעה...

הכי מצחיק-
החיים שליי XD

הכי מוזר-
האנושות בכלל .. חח... XP

הכי כואב-
כהלב שלך נשבר.. :(

הכי בלוג-
בלוג = רק משועמם טוטאלית! XP כן, כן גמאני...

הכי שם-
אלמה! XD XP :) OX :D

נכתב על ידי , 12/8/2007 15:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




116
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלמ!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלמ!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)