לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALWAyS smile ( :



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 317229503 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

מכירייםם ששום דבבר לאא הוולך לככםכם ?%$@^#%*$^*)


לממטטטטה
נכתב על ידי , 24/9/2010 19:40  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

if they hurt you"

they hurt me too

so we'll rise up

won't stop

and its all about

"its all about.

 

-

 


 

אאאתם בטטח מכיירם אאת זה ששום דבר לא הוולך לכם , שכל מה ששלא תעשו יהרס לככם .

זה מה שאני מרגישה עכשיו :(

בזמן האחרון אני מתאמצת בישביל כל כך הרבה דברים ופשוט הכל נהרס לי.

מה שהכי פוגע שייש אנשים שיודעים שקשה לי מאודד ,אנשים הכי קרובים אליי והם מכבידים עלי יותר.

לא מזמן מלאו לאמא שלי 12 שנה שהיא כבר לא איתננו , זה הייה היום הכי קשה בחיים שלי.

הרגגשתי ככ"כ רעע עם עצמי ,בכיתיי המון ופשוט לא העזתי להראות את זה.

הייה רק בנאדדם אחד שממש קרובב אלי שידע על כל זה ,הוא ניסה לעזור לי ובאותו זמן גם לאכזב וללפגוע.

קשה לי נוראא , אני לא יכולה להחזזיק את זה עמווק בפנים כי נאספים אצלי הרבה מאווד דברים ובסופו של דברר זה יתפרץ על מישהו,

תנו לי חדר ריק ושק איגררוף , ואני ישהה שם עד שאני לא יוציא הככל,אני יודעת שצריך להיות אופטימים וכל זה אבל לא תמיד זה אפשרי

גםם אם אני מננסה להיות אופטימית אחרי כמה שניות באה הפסימיות וכיאלו הורגת את האופטימיוות.

אני ככן מהאנשים האלה שאווהבבים להסתגר לבד בחדר, לשים מוזיקה עצובהה ולבכות על הכלל .

חלק ממכם יחשבו שאני מרחמת על עצמי ,אבל אני לא מאמינה שאני מרחמת על עצמי אני פששוט מנסה להוציא את כל מה שאני אוספת-בכי אמור לעזור לא?!

נגיד הלימודים -עד שסופסוף לקחתי ת'צמי ביידים ,שהההבנתי שאני צריכה ללמוד פשוט לא הולך לי

אני נתתקעתת במן קיר ואין לי איך לצאת :(

והחבר שלי- שיודעע שלא קל לי ,שהוא הבנאדם הכי קרוב אליי , מקקקששה עלי בלי סווף

הוא מנסה להוצי אותי אשמה בכל מיני דברים , הוא אוהב לעשות ראש קטן , אני לא יתחיל לספר מה קרה אתמול כי זה מיותתר

אבל אני יכולה רק להגיד שהוא העליב אותי מאוד .

הוא חבר שלי לא ? הוא אמר לתמוך בי ולעזור כשקשה לא ?

אבל הוא עושהה מה שמתחשק לו ,אז גמאני יעשה מה שמתחששק לי.

והרגל שלי-אני לא דעת מה ישלי שם והרופא בעצמו לא יודע,אני כ"F רוצה לחזור לרקקוד

קודדם היתי עסוקהה 4 פעמים בשבועעה למשך שעתתים ועכשיו אני יושבת כל היום בבית

בבסוףף אני יראהה כמו פיללל :( לא שעכשיו ישלי את הגגוף הכי הרזה זה עוד מוסיףף )

אני מרגגישה שהכל מולי מתמוטט , מרגישה שאין תמיכה משום צד

פשוט מרגישה לבבד !

יוממטוווב לככולםםם :|



 
נכתב על ידי , 23/9/2010 15:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

14,061
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalinn':] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alinn':] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)