לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PlUs

היי זאת הפעם הראשונה שאני בונה בלוג אז קוראים לו פלוס ולי קוראים שיר חח אתם יכולים לקרוא לי שירווש או כל מה שעולה בראשכם באתר יהיה כל מיני דברים תחרויות מפעלים ועוד הרבה הרבה דבריםם אז ווקשעע גיבוו ליי ביושששש אייסי לקשר 374723052 בייצ'י :)))


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

• עליי ועל פלוס •


היוששש כאן יש לכם עליי ועל פלוס :) אוהבת שירווש :P

 

עליי:

שמיי שירר אתם יכולים לקרוא לי שירן או
שירנוש שירווש בקיצור באיזה
שהוא שם חעחע אממ.. אני בת
11 ועולה לכיתה ו'3 ה ש ו ל ט ת

אני מעצבת בפוטו שנה בערך אני
אוהבת מפורסמיםם הרבההה!

לאכול לשתות לרקוד לשיר

לפתוח אתררים לעשוקק
בגרפיקההה להיות באייסי

ועוד..

 

פלוס:

ניבנה בתאריךך 7.8

ביום שלישי !

באתר יהיו כל מיני דברים יפים וכייפים

וזהוו מקווה שתהנווו

 

 

אוהבת מלאמלאמלא
שירווש צרו קשר
      +374723052+ 3>>>>...

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•SHIRUSH• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •SHIRUSH• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)