לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מים שקטים חודרים עמוק.


אזור חפירה - ראו הוזהרתם !

כינוי:  יובלי # דני (:

בת: 28

ICQ: 276941704 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אז אין כותרת, מה קרה?!


 

שאלום לכולם וחג שמח!

כבר המון זמן שאני ויובל לא עשינו פוסט עדכני(עניין של חוסר זמן)!  =\

אז עכשיו אחריי המון זמן אני עושה פוסט עדכני!  =]

 

אז מה ככה?!

איך חופש סוכות?!

אצלי נחמד,אבל דיי משעמם!  =\

(למרות שרק ביום רביעי התחיל החופש,זה מספיק זמן כדיי להישתעמם)..

P:

 

אזז...   ?!

סידרתי את החדר ביום שישי...   (:

ועכשיו הוא הרבה יותר נורמאלי(זה מה שבטוח)...

לפניי שסידרתי אותו הוא היה ניראה כאילו עברו בו 50 אריות!    ^.^

 

היום הייתי בים...

איזה כיף בים...

היום אחלה גלים והיה מטורף...    =]

 

הידעתם?!-יש משהו מאוד יחודי אצלי...

אני חופרת!!!   (מיצטערת עם זה מעצבן אותך)...   (^.^)

 

ובגלל שאין לי כל כך מה לכתוב עכשיו אז אני חושבת שאני יסיים בתמונה!  (:

V

V

V

כןן,גמלי משעמם בחיים לא רק לכם!  ((:

 

תהיו מלאכים ותגיבו?!   :]  :]  :]

3> מלא מלא...

 

 

-דנה-

 


-עריכה, 1\1-

 

כאן יובל,

צילמתי ת'כניסה ה-888 :)

 

888 כניסות :)

 

ממ,

תגיבו ?

 

-עוד עריכה-

 

ירדני היתה הכניסה ה-900, והיא צילמה D:



 

נכתב על ידי יובלי # דני (: , 30/9/2007 19:54  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'וני זהו שמי האמיתי (: ב-29/9/2008 15:12
 



הלו הלו מקורה ?!


באנה דנה השטלתה פה מה ?!

שומדבר !

גמאני רוצה D:

 

 טווב באתי לאחל לכם שנה טוובה,

ותשתעממו הרבה,

כדי שתרגישו מה שאני מרגישה עכשיו .

מגיע לכם P=

חח סתם,

עילגים (:

 

ממ טוב חמודיים .

אני כבר יצאתי מהשוק והתרגלתי לזה.

לא יודעת איך דנה,

אבל אני התחלתי ת'חטיבה בסבבה D:

וואי איך חפרתי איזה פוסט 70 אני כותבת על זה ,

כבר נמאס לקרוא . . (:

 

ממ טווב הבנתם שאין לי מה לכתוב.

למה תמיד העדכונים בבלוג הזה יוצאים קצרים ?!

 

טווב,

שיהיה לכם שנה טובה נטולת בני גורן (עלק)

 

יובלי 3>

(כן, עוד פעם אין לי כוח לחפש ת'חתימה. תסבלו בשקט. )

נכתב על ידי יובלי # דני (: , 11/9/2007 22:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללת הכוסית ב-19/9/2007 16:12
 



ח.ט.י.ב.ה (:


 

טוב...אז ככה...

אני יודעת שכבר עברו חמישה ימים מתחילת הלימודים!

וזה פוסט באיחור ענקי...    (:

מצטערת אבל פשוט לא היה לנו כל-כך זמן לעדכן!

 

טוב אז..לעיניינינו-

 


ח.ט.י.ב.ה   !!!

אז אני אני ויובל כבר בכיתה ז' בחטיבת גוונים!  ^^

אני דיי נהנת סה"כ...

אבל עדיין מתגעגעת המון המון לחברות ולידידים בחטיבת "היובל"!!    ):

חבל שעזבתם ככה!   =[


חטיבה זה הכי שונה שייש מהיסודי...

מורות חדשות,כיתה חדשה,שכבה חדשה,בצפר חדש!

חוקים חדשים,צחוקים חדשים,חברים חדשים...

הכל ממש שונה !    (:

וזהו...    =]

 

התציפו?!

למרות שממש ממש חפתי(כרגיל)!

אהה...ובימים שיבואו אני ישתדל קצת פחות לחפור! 

חח...   D:

 

מתה עליכם...

 

נכתב על ידי יובלי # דני (: , 6/9/2007 16:09  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובלי # דני (: ב-8/9/2007 16:25
 



לדף הבא
דפים:  

1,266

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובלי # דני (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובלי # דני (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)