לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של חניי .


אממ , החיים שלי בעיקרון . חחח .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הרהורים ...


קרה לכם פעם שלא ידעתם איפה כאילו אתם עומדים בחיים ?

 

אני מרגישה כל כך .. לא יודעת! אני מרגישה שאין לי כבר חברות שאני יכולה לסמוך עליהן ..

כל הבצפר שלנו בכלל מורכב ממקובלים או לא מקובלים , ואני באמצע .. מתקרבת מאוד מאוד למקובלים ,

טוב אפשר להגיד שאני מקובלת ..

אז למה עדיין לא טוב לי ?

 

פשוט לא טוב לי, אני לא יודעת מה חסר לי יש לי הכל יש לי כמה חברות טובות , והרבה מאוד חברות סתם לכיף , לא אמיתיות..

לא חסר לי יופי וגוף , אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון ..

 

יש לי מצבי דיכאונות כאלה שמה זה קשה לי להיחלץ מהם .. אני מרגישה כאילו עוד שניה אני רוצה לקפוץ מהחלון ולמות ..

אבל רק אם היה לי את האומץ ...

 

ההורים שלי מתגרשים , אמא שלי עוזבת מחר את הבית .. אבל אני לא עצובה מזה בכלל כי זה די היה ברור שזה יקרה..

אז הדיכאון בטוח לא קשור לזה ..

 

אוווף אני לא יודעת מה לעשות ... תעזרו לי ?

 

נ.ב: אני לא מבינה כאןן כלוווווום מישהו יכול לעזור לי ? אני לא יודעת מה זה רשימות וכל זה והבלוג ממש משעמם , מישהו יכול לקחת על עצמו את האחריות וללמד אותי ? :) חחח אוהבת אתכם .

נכתב על ידי חנצצ' (: , 8/8/2007 17:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  חנצצ' (:

בת: 31




33

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנצצ' (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנצצ' (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)