לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עזרה=)

Avatarכינוי: 

גיל: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ספיישל חזרה לבית הספר!!!


כמו שהבטחתי=)

 

אז, אומנם כולנו מסרבים להודות אבל עוד שבוע ויום מהיום ספטמבר - מה שאומר שחוזרים לבית הספר=(

תוכלו להתנחם בשני דברים. הראשון הוא שהנה בדיוק עכשיו אני מכינה לכם ספיישל ענק עם כל מני דברים שקשורים לבית הספר! (אוקיי... טעות שלי. זה לא מעודדXD)

השני הוא, שב19.9 (כלומר תשעה עשר בספטמבר, למי שלא הבין) יהיה עוד ספיישל ענק! למה אתם שואלים? ואיך אני יודעת את התאריך כ"כ בברור? כי זה היום הולת שלי! כן, עוד קצת פחות מחודש אני בת 14, והחגיגה שלי - היא גם החגיגה שלכם=) 

 

טוב, מספק לברבר. נתחיל בספיישל!

אין צורך ללנקק, גם אם לוקחים לבלוג. היום אני חמודה!

 

מערכות של שעות (תדפיסו ותשתמשו=)) לקוח מהבלוג המאוד ישן שלי:

 

מדבקות שם (שוב, להדפיס ולהדביק=)) לקוח מהבלוג המאוד ישן שלי:

 

לוחות מבחנים (להדפיס ולהשתמשXD) לקוח מהבלוג המאוד ישן שלי:

 

מדבקות ליומן (להדפיס ולהשתמש) לקוח מהבלוג המאוד ישן שלי:

    

    

 

    

    

 

           

 

    

    

 

    

 

    

 

    

    

 

    

      

 

       

    

 

         

 

ועכשיו גם כל מני דברים שלא לקוחים מהבלוג הישן שלי, לשם שינוי=)

 

מה שלמטה מפה.

 

 

 

 

 

 

 

מה שלמטה מפה.







 

מה שלמטה מפה.

 

 

זהו לנושאים האלו=)

 

פיקסלים שקושורים לבית ספר=/

 

        

             

 

מיוחדים:

 

קרדיטים: 1, 2.

 

זהו בנתיים, אם תהיה דרישה אני אעלה עוד=)

תגיבו=)

 

ירדן.

נכתב על ידי , 24/8/2007 13:06  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כפתורוניםD: ב-12/9/2007 10:39
 



פרסים=)


אוקיי רק שתדעו - אני ממש ממש השקעתי! לקח לי הרבה זמן לעשות הכל...

 

שכל אחד יחפש את שלו, אתם אמורים לדעת במה זכיתם=)

 

כ. לינקוק:


   
  

חתימה (אחת בודדת, כי היה רק מבצע אחד שמקבלים בו חתימה ופתרו רק אחד):



מפרידים:







מקווה שכולם אהבו=)

*בבקשה לא לפתור יותר את מה שעדיין לא נפתר.*

 

עוד שנייה בדיוק, מיד אחרי שאני אלחץ פה על שמור, אני אחזור לעריכה ואכין לכם ספיישל ענק של חזרה לבית הספר! יעלה בערך עוד חצי שעה אני מניחה, אולי יותר=)

אז תחזרו!

 

ירדן.

נכתב על ידי , 24/8/2007 12:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המון משחקים - מה שנשאר - וזה הרבה! + הודעה


אממ... הנה כל מה שעוד לא ענו עליו מהפוסט הענק למטה...

 

זהה את המפורסם

כל אחד יכול לפתור רק חלק אחד!

הפרס: חתימה

 

1.
3.

4.

 

מפורסמים "קטנים"

כל אחד יכול לפתור רק ילד מפורסם אחד!

הפרס: כ. לינקוק

4. 

 

זהה את השיר

כל אחד יכול לפתור רק שיר אחד!

הפרס: מפריד


1. אם ___ ___

והלחץ ___ ממריא
אז קח מיד ___ ___

ותעוף ___

 

אז זהו...

אחרי שתענו על כל אלו אני אעלה את הפרסים, ומיד אחריהם גם ספיישל חזרה לבית הספר!

 

הודעה

אדווה עברה את הניתוח שלה אתמול, להזכירכם, אז היא לא תהיה פה עד אוקטובר... למזלנו הרב היא הרשתה לי לעשות את הביקורות במקומה, אז עכשיו אני אחראית בעצם על כל הבלוג...

 

 

בהצלחה במבצעים=)

 

נכתב על ידי , 24/8/2007 10:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המשועממת (ע"ר) ב-8/9/2007 17:37
 



לדף הבא
דפים:  

1,651

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדן ואדווה=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדן ואדווה=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)