לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Family Story

הבלוג מתאר את משפחתי, עם כל היתרונות והחסרונות שלה.. שווה ביקור!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


שיריו הענוגים של ששון!!

 

 

 

שלום וברוכים הבאים לפינתנו הראשונה בבלוג!!

נתחיל מיד עם אחד משיריו הענוגים של ששון. הנה:

 

"יש בליבי חמור"/ששון

 

תמיד חשבתי שעמוק בפנים,

כשאף אחד לא שם לב.

אני מרגיש שאני חייב להשתחרר,

אך אני עדיין ישן..

 

תמיד אומרים שיש חיים אחרי האהבה,

אך אני אומר שיש תמיד אכזבה.

 

יש בליבי חמור,

הוא אכל את הציפור,

שאיבדה את הכפתור,

שהיה מאוד גיבור.

 

 

תודה רבה לכם על הקריאה.

אם למישהו יש הלחנתי נשמח שישלח לנו אותה..

תודה לששון ובילוי נעים באתר!

נכתב על ידי , 9/8/2007 14:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35




28
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Family Story אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Family Story ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)