לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the simple of life


"אל תאמר שהעולם חייב לך משהו. העולם לא חייב לך כלום. הוא היה כאן קודם." -מרק טווין-

Avatarכינוי:  בוצית

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אתה פשוט פאתט!!! OMG


אתם יודעים מה קלטתי עכשיו? זוכרים שפעם כשהיינו קטנות היינו מחליפות מכתביות, אז עכשיו זה לא שונה פשוט הן מחליפות לינקים, כפתורים ועיצובים. אני עדיין לא הבנתי את המושג ללנקק למשל. זה אומר שאני מזדקנת? 

פעם מי שהיה כותב יומן היה כותב בשביל עצמו, היה מחביא אותו ונועל אותו עם 7 מנעולים רק כדי שלא ידעו מה מתרחש בתוך ליבו. היום הכל כל כך שונה כל כך פרוץ. אנחנו צמאים לתגובות צמאים שיקראו, שיחמיאו, שיתמכו. זה טוב? זה רע?

עוד לא החלטתי.

נכתב על ידי בוצית , 14/8/2007 13:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות חולה בקיץ


מחר המבחן האחרון למועדי א'. מי היה מאמין שזה יגיע. כאילו לפני חודשיים עוד היו לי 9 מבחנים לפניי. זוכרים שביום ראשון עשיתי הרבה כלום...... אז אתמול לשם שינוי הייתי מועילה למדתי חצי יום בספריה והספקתי לעבור על חצי מהחומר, אח"כ בבית למדתי עוד קצת וכרגע נשארו לי 2 נושאים ולפתור מבחנים.

אבל כמובן שאני אדחה את זה לרגע האחרון. ועכשיו כבר 12 ועוד לא התחלתי ללמוד. אני והדחיינות שלי...

אוף! אני חולה קצת, כואב לי הגרון כבר מאתמול והבוקר קמתי עם אף סתום וכאב אוזניים. יש פה רופא אף אוזן גרון שיכול להגיד מה יש לי?

מבאס אותי שלבוצ לא הולך במבחנים :(  הוא כל כך חכם, הרבה יותר ממני. יש לו חוכמת חיים כזאת וידע באלפי נושאים שלי אין מושג קלוש בהם. אז איך זה שלא מצליח לו? אני שונאת מבחנים, תמיד אמרתי שהם לא משקפים את המציאות, כל כך לא. אז אם את שונאת מבחנים, למה את כל כך מתגאה בציונים שלך? כי אני כזאת חולת צומי, כל הזמן רוצה שיחמיאו לי, שיגידו לי שאני חכמה. אבל אני לא. בוצ הרבה יותר חכם ומגיע לו להצליח!

לבוצ היתה שנה קשה... לשנינו. אבל לו הרבה יותר הוא התמודד עם כל כך הרבה דברים, אני מעריכה אותו על כך, והוא לא נשבר, הוא חזק. בוצ, זה בסדר להשבר לפעמים, זה בסדר לבקש עזרה , זה בסדר לבקש תמיכה. אני אוהבת אותך ודואגת לך. רוצה שיהיה לך טוב.

 

נכתב על ידי בוצית , 14/8/2007 12:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוקחת אליפות בלעשות כלום!



אני כל כך מומחית בלעשות כלום.

היום עשיתי הרבה כלום.

 

 

בבוקר היה לי מבחן 8:30 (שעה מטורפת לעשות בה מבחן) ויום רביעי יש לי מבחן אחרון למועדי א' כמובן..... השביתה המחורבנת הזאת..... בקיצור מהרגע שנכנסתי הביתה למזגן לא עשיתי שום דבר מועיל, חוץ מלישון, יש לי את הקטע הזה שביום של מבחן לא לומדים למבחן הבא, צריך לנוח, עזבו שזה היה מבחן שסיימתי בחצי שעה ולמדתי אליו במצטבר בקושי יום והחומר היה 16 עמודים לקרוא וזהו. אבל לא!!! היום היה לי מבחן "התאמצתי" עבדתי קשה נורא וצריך לפנק אותי כי היה לי יום עמוס מ8:30 עד 9:15 (15 דקות חיכיתי למרצה כדי שאני אסחוט ממנו תשובה לאחת האמריקאיות שהתלבטתי, אבל התיאשתי).

בקיצור פינוקית שכמותי חזרתי הביתה אחרי יום מאומץ ובזבזתי זמן, אני פשוט כשרונית בזה.

 

אבל בדבר אחד אני גאה בעצמי, היום שמרתי על דיאטת הלחם שלי. וואו כבר מזמן לא רשמתי מה אני אוכלת כי הדיאטנית נתנה לי חופש מזה בזמן הבחינות שאני לא אכנס לסטרס מיותר. מה שגרם לי לעבוד על עצמי ולטחון מלא עוגות. אבל זה עומד להסתיים!!! אני אחזור להיות קנאית ללחם-קל-חיטה-מלאה-טרום-נבוטה-של-עינן שלי. עד שלימדתי את אבא שלי איזה לחם לקנות לי. ועכשיו יש לנו סטוקים בפריזר. יוווופי היי!

 

ועוד משהו אחרון אני אהרוג את התל"ם ומדור שכר לימוד כוסשלהאמאשלהם  את תל"מ כי לא שמו לי חלון זמן למרות שאני כבר תלמידה מן המניין.  ואת מדור שכר לימוד שאומרים שלא שילמתי מקדמה, אבל איך אני אמורה לשלם אם לא שלחתם לי טופס אה?

ואת שניהם אני שנאת כי הם בפגרה עכשיו. פגרה איזה מילה מוזרה. הם בטח משתזפים באילת ומתפגרים, בזמן שאנחנו מזיעים ולומדים ומתזזים בין המדורים ומגלים שהם סגורים. הקיצור הם בחופש ואני לא יכולה לעשות כלום בנידון. לא נורא נמשיך לעשות כלום.

 

בקיצור בוצ בא אליי עוד מעט אז אני הולכת להכין לשנינו ארוחת ערב!

 

תקראו, תגיבו! (פליז פליז....סתם תעשו מה שבא לכם)

 

 

 

 

נכתב על ידי בוצית , 12/8/2007 19:49  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

450
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)