לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני ורק אני :P


אמ...........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

:)


מוזמנים להגיב על זה :

 

אתם יודעים חשבתי על זה אמון עם ליכתוב או ליכתוב את זה אבל חשוב לי להבהיר ואתם כמוון יכולים להגיב על זה בכיף.

אז ככה :

*למה ילד הוא בכלל לא "מכובל"בכיתה ? ביגלל  סיבה הזאת :

 כי חבריו לכיתה לא חושבים כמוהו, שהוא לא עושה את מה שהם עושים, הוא מיתלבש שונה  מהם.

*למה ילד הוא ילד כפות {מבוון שנותנים לו כפות} :

כי הוא לא עושה שום דבר למי שמביא לו כפה וזה למה כי הוא יודע שאחר כך יהיה לו בעיה עם הכיתה עצמה או עם אותו בן אדם.

משהו על עצמי אני עכשיו יגיד : אני עד כיתה י לא האיתי "מהחברה" וגם בכיתה י ויא לא ממש האיתי חלק מהם תמיד הרגשתי לא שייך.

בכיתה יב {השנה} היה לנו טיול [מסע}שנתי ובוא אני פתחתי את הפא שלי כל כך חזק {ניכנסתי בכל הילדים שהאיתי עצבני עליהם במוון מילולי ולא כללות}:

אמרתי להם : לכם נוח כל הזמן לרדת או להשתיק ילדים שלא בתעם שלכם או לא מתאימים לכם,אתם כל הזמן אורמים לחברים שלכם סתום או כל דבר אחר בצחוק ולמי שלא חבר שלכם אתם רק יורדים עליו או מדברים עליו רע.

אחרי שדיברתי הכל השתנה לטובה.

ולמה אני אומר את זה כי יש ילדים שהם לא מעזים לדבר ויש ילדים שלא מעיזים לספר להורים שלעם מה עובר או מה עושים להם וזה פאקינג תאות {הכוונה שזה תאות גדולה} אתם צריכים לספר להורים או לשתף עזרה בדברים שאתם חיבים ומי שמעיים עליכם שילך ........ {תבינו לבד.}

אני יודע שזה חפירות אבל לי נימאס והאיתי חיב ליכתוב את זה אז סליחה על החפרה {חפירה} ואתם מוזמנים להגיב.

וואי איזה פרקיה עשיתי ואני עוד מחומם לגמרי מימה שכתבתי.

אתם יכולים לא להסכים בכיף וגם סליחה עם זה פגע במישהו

  

נכתב על ידי , 30/11/2007 17:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 33

ICQ: 315696919 

תמונה




136

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcanadi_556 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על canadi_556 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)