לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

sun comes up we laugh and we cry. sun goes down and then we all die.



Avatarכינוי:  snowstorm

בת: 31

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

מחוקה


את כלכך רוצה להכאיב לי.

הצלחת לעשות את זה בדרך הכי מכוערת..

הייתי בטוחה שזאת לא מי שאת, שאת טובה יותר.

איך את מתארת לעצמך מצב שבו את שוכבת עם מישהו ששכבתי איתו לפניך?

צודקת, אין לי רגשות אליו, אבל היה לי כבוד אליך.

את עוקצת אותי בכוונה כדי שזה יגעיל אותי ויעצבן אותי,

רק בגלל שאת מתנהגת ככה מתחשק לי הבעוט בך.

 

איך הייתה לך ת'חוצפה להתקשר אלי בבוקר ולהגיד

"צדקת הוא היה כזה חיה, והוא עוד אמר שאני חייה"

 

איך את מסוגלת בתור מישהי שסמכתי עליה לנסות להתעלות עלי ולשחק איתי משחקי כוחות.

שום גבר לא מפריד בינינו,

אבל התנהגות כלכך דוחה כן הפרידה.

 

תזכרי דבר אחד,

בסופו של דבר אני לא זאת שאספה שאריות והזדיינה עם  מישהו בשביל לעשות לך רע.

 

 

 

נכתב על ידי snowstorm , 1/5/2010 07:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,359
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnowstorm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snowstorm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)