לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הההבלווג של עממית , : ] !



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 254694845 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


 

 

ווווווווווווואי כמה זמן לא הייתי פה  D :

חוחחוחוחחוחוחחו , ..

אחשבו מה שבאאאאאלכם פרחה לא פרחה בכלללי אתם מזזזזזה על הזיין D : D :

אחיוות שלי , ? את לא אותכם אני אוווווהבת חולה עליכם שמנות 33> !!!!!!! : P

מעייני , ? היא היייום כזה כייף = P אם נטללילוש , חחח אווהבת אותכם שמנות שלי .......

הסיפור על היום בבלוג של מעיני  [ http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=456760 ]

לי מזזזזזה אין כוח לכתוב ברגעים הלוו , : D :  D

אאז חבררררריה , ? צאו חמוודים : P שהיא לכם בכככככככיף !!!!! ^

נכתב על ידי , 6/11/2007 00:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעממיתי יפפרח , : ] ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עממיתי יפפרח , : ] ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)