לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל דבר - בדבר אחד


זהו בלוג על כל מיני דברים לילדים: סיקורים, משחקים, תמונות, דברים ברשת, סרטים, סדרות, וכל מיני דברים אחרים...

Avatarכינוי:  מישיהו

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מה קורה לטלפון עם שמים אותו בממיקסר?


כן כן, אני מודה, הקטע על הדפדפנים לא הולך להגיע בזמן הקרוב...


אבל תיראו מה מצאתי! הודות לקסם שבאינטרנט (ציטוט: לרגע אחד אתה באתר על נינט, ברגע השני אתה בבלוג של אישה זקנה, ברגע השלישי אתה מחפש בגוגל "קפה טעים כמו תה" ואז ברגע הרביעי אתה בכלל קורא בויקיפדיה ערך שילשול) עוד פעם מצאתי אתר מוזר, שבאתר הזה למעשה לוקחים חפצים תמימים (פחות או יותר...) ושמים במיקסר. הקישור שנתתי מוביל לסרטון האהוב עלי: מה קורא כששמים איפון במיקסר? עצה שלי: תקשיבו להם ואל תנסו את זה בבית! באתר תוכלו למצוא גם דברים יותר נעימים (ויותר בריאים) לשים במיקסר. שווה קליק!


ומסרטונים למשחקים: המשחק הזה, שניקרא "פעמוני חורף" הוא משחק קטן אבל ממכר בטירוף: אתם שולטים בארנב קטן שצריך להשיג הכי הרבה נקודות. כל פעמון שווה מספר הפעמון כפול 10 (כלומר: הפעמון הראשון שתיקפצו עליו יתן 10 נקודות, השני יתן 20, השלישי 30 הרביעי 40 וכו') וכל ציפור מכפילה את כמות הנקודות שלכם ב-2. המשחק הממכר בטירוף הצליח לשרוד על המסך שלי 3 שעות בהם הצלחתי להשיג 259050 נקודות. מי עובר אותי הא???


ועכשיו אני זקוק לעזרה קטנה... למישיהו יש אתר לשינוי איפי לאיפי של ארצות הברית? בבקשה... אני מתחנן...
נכתב על ידי מישיהו , 11/8/2007 19:32   בקטגוריות אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד על המכונה מהקטע הקודם


למרות שהקטע הזה היה אמור להיות על פיירפוקס, אקספלורר, עוד דפדפנים ומיקרוסופט בכלל, חיפשתי באינטרנט עוד על המכונה המוזרה מהקטע הקודם וגיליתי את השם שלה:

blue ball machine

רק לאחר חיפוש ארוך מצאתי עוד מכונה כזאת. בנוסף מצאתי גם את המכונה הזאת. עם זאת גם מצאתי את הדבר הזה שככו הנראה צוחק על המכונה המקורית. יש עוד גרסה לא רשמית (לפחות זה מה שכתוב) של המכונה. ולאלה שנמעס להם מהמכונה הזאת כבר יכול להנות מה
red ball machine

ככו הנראה המכונה הזאת היא להיט של ממש באינטרנט.



ועכשיו לנושא אחר לגמרי: באינטרנט יש 4 סוגים של אתרים, וזה מה שאני הולך לדבר עליו:

אתרים גדולים:
אתרים שיש בהם הכל: קניות, מנוע חיפוש, משחקים, קומיקס, מחשבים, חדשות... קיצר הכל. (דוגמאות: נענע, וואלה, גוגל)
אתרים בינוניים: אתרים שלפעמים נמצאים בחסות אתר גדול (כמו למשל ישרא-בלוג ונענע) והם מתמקדים בעיקר בנושא אחד אבל יש לפעמים גם נושאים אחרים, פורומים ואתרי סירטונים כמו יו-טאב נכנסים בדרך כלל לקבוצה זו (דוגמאות: ישרא-בלוג, פורומים למינהם)
אתרים פרטיים/בלוגים: אתרים שנבנו על ידי מערכת שניתנה למשתמש מאתר אחר. אתרים של חנויות ומשפחות נכנסים לקבוצה הזאת (דוגמאות: בלוגים, אתרים קטנים בטיפו או אראה)
אחרים: כל דבר שלא נכנס לקטגוריות האחרות (דוגמאות: אתרי איכסון, אתרי עזרים, my space, עמודי בית)

ועכשיו סקר קצר: איזה סוג אתרים אתם הכי אוהבים?
נכתב על ידי מישיהו , 11/8/2007 10:47   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה דברים שמצאתי באינטרנט.


כמו תמיד גלשתי ברשת הניצחית וכמו תמיד יש בה איזהשיהו קסם: לרגע אחד אתה באתר על נינט, ברגע השני אתה בבלוג של אישה זקנה, ברגע השלישי אתה מחפש בגוגל "קפה טעים כמו תה" ואז ברגע הרביעי אתה בכלל קורא בויקיפדיה ערך שילשול.

והפעם הקסם הזה הוביל אותו לדף מוזר ביותר. לרגע אחד חשבתי שכל ה"מכונה" הזאת היא באמת כמו שזה נראה אין סופית, אבל אז נפלאות הפיירפוקס (אליו, על אקספלורר ועוד כמה דפדפנים אני אכתוב בקטע הבא) גיליתי שזאת לא האמת: רציתי לשמור את הדף המוזר על המחשב שלי, ולכן בחרתי באפשרות (שיש רק לפיירפוקס ככו הידוע לי, תקנו אותי אם אני טועה) "הצג רגע כתמונה" ואז גיליתי את התמונה הזאת. לאחר שבדקתי את הדף המקורי שוב ושוב הבנתי מה קורה כאן: למעשה הדף הוא מספר תמונות שנמצאות זו ליד זו! הדבר גרם לפליאה שלי מהדף רק לגדול!
לאחר שגמרתי עם הכדורים, החלטתי לחפש עוד דברים יפים כאלה. לא מצאתי הרבה: רק את האנשים האלה שככו הנראה פועלים כמו הכדורים... עם למישיהו יש עוד דברים יפים או\ו מוזרים כאלה, אנה כיתבו אותם בתגובה לקטע הזה בלבד
נכתב על ידי מישיהו , 10/8/2007 21:00   בקטגוריות אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

288
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישיהו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישיהו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)