לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlackAngel



כינוי: 

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


לא יודע

טוב בעיה שלך

לככי.....

סליחה ?!

אהה לא הבנת התכוונתי לכי תיזדיני

חוצפן , מה זה לכי תיזדייני ?! לך  אתה !

אין בעיה

אוי , שאלוהים יעזור לי .

כן...

או יותר נכון יעזור לך למצוא את השכל שלך...

הוא כבר עזר...

אהה חבל שלא מצאתם בסוף ... רגע , שחכתי מה רציתי לכתוב ..

כן, והוא צריך לעזור לי?!...

כן , דחחחחחחוף . אולי שפשוט יעשה חדש ?

זאת הייתה שיחה מעניינת עם הבת דודה הסתומה שלי

( תודה רבה לך , גם אני אוהבת אותך . :)

נכתב על ידי , 4/1/2008 22:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נייייצן ב-5/1/2008 13:48
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם בלוג של עוד ילד... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם בלוג של עוד ילד... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)