לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבובה בעלת עיניי התכלת


זה בלוג סיפורים כאן אני יכתוב את כל הסיפורים שכתבתי עד היום... תקראו ותגיבו :]

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 421947120 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

ילדה נערה פרק 9


ילדה נערה פרק 9

&nbsp;

מאירועי הפרק הקודם :

הכאב הזה בראש התחיל שוב ... היא נזכרת .

&nbsp;

היא נבהלה , היא ראתה הבזקים , היא ראתה ילדה מקיאה אובססיבית למשקל , היא ראתה את עצמה , היא לא הבינה , היא לא הבינה שזאת , היא .

היא ביקשה מהמורה להיסטוריה לצאת לשירותים , המורה ראתה שהיא חיוורת והסכימה לה לצאת , לליה היה קשה לשמור את הדמעות בפנים , כשהיא יצאה מהכיתה הכל התפרץ , הדמעות הכאב , העצב שאף אחד לא גילה לה אפילו לא עמית , היא נשארה בשירותים עד סוף השיעור , היא בכתה היא זעקה , אבל , למי ? היא ידעה שאף אחד לא שומע אבל בכל זאת , היא הייתה חייבת להתפרק , היא שמעה כמה בנות נכנסות לשירותים היא ניגבה את הדמעות , היא באה לצאת אבל הקול שהיה מול המראה היה ממש מוכר , לירן היא ידעה שזאת היא , והיא ידעה שזה לא בסדר להאזין לשיחות אבל היא הייתה חייבת היא עמדה ליד הדלת קשובה לכל מילה שיוצאת ללירן מהפה .

"אני לא יודעת מה לעשות " לירון אמרה ופרצה בבכי

"בקשר למה ? " אמרה שירה בקרירות

"לליה , אני אוהבת אותה כמו אחותי אבל אני לא מסוגלת להגיד לה את זה ..." לירון התחילה את המשפט אבל שירה קטעה אותה

" את לא יודעת מה לעשות ? תגידי , את דפוקה? את סיימת את החברות הזאת , הכל היה באשמתך מה היה כל כך קשה בללכת לבית חולים ?&nbsp; לזרוק לה איזה שוקולד ולהגיד לה שהכל יהיה בסדר ? את הבאת את זה על עצמך ואין מה לעשות בקשר לזה! " הפצירה בה שירה

"את לא מבינה אני יודעת מה עשיתי , אני פחדתי מהתגובה שלה פחדתי להיות לא קשורה לידה כשהיא חולה .." היא שוב התחילה לדבר אבל שוב שירה הפסיקה אותה

"את ממש מטומטמת אה ? מצד אחד את פוגעת בה בכל מצב שבו את יכולה , ועכשיו את רוצה כאילו להתנצל ? אין לך בושה ? את סכסכת בינה לבין כל בית הספר ... אני רק רוצה לשאול , מה זה נתן לך להגיד לה שבגדתי עם חבר שלה ? את ידעת שזה שקר את ידעת שהוא רצה אבל אני הבאתי לו סטירה! את ידעת את זה אבל לא , את חייבת לסכסך , היא הייתה החברה הכי טובה שלי ועכשיו אני תקועה איתך ואת ? בחיים לא תהיי חברה! כי את סתם כלבה סכסכנית " צעקה שירה ודמעות התחילו לרדת מעיניה

ליה יצאה מתא השירותים עם עיניים נפוחות ושחור מרוח בעיניים "את שיקרת לי ? " ליה פנתה ללירון , בעוד לירון ההמומה לא הצליחה להתאושש עם מה שהיה לה עם שירה ... "זה ל...א היה בדיוק שקר את היית צריכה להי..פרד ממנו הוא עשה לך רק רע מ... " אמרה לירון בגמגום "את שיקרת לי ? " ליה שאלה שוב בעמדה יותר תוקפנית "כן ! " צעקה לירון "כן שיקרתי לך לא יכולתי לראות אותך נהנת קינאתי בך בטירוף לא יכולתי לתת לך לעשות צעד עם כל המושלמות שלך וכל היופי שלך ..." לירון התחילה ברצף של מילים קטועות לנסות לעשות את עצמה הקורבן " את פשוט זונה! אני שונאת אותך אני פשוט שונאת אותך!"

הטיחה בה ליה , ליה נתנה מבט עמוק בשירה ההמומה ורק מילה אחת יצאה מהפה של ליה , מילה שלא יצאה מפיה כבר חודשים ארוכים " אני , מצטערת “ לשירה לא היה מה לומר לה היא רק התקרבה אלייה וחיבקה אותה חיבוק ששניהן היו צריכות באותה מידה .

"חברות ? " שאלה שירה את ליה "הכי טובות " ענתה לה ליה בחזרה והדמעות ? הפסיקו מעצמן .

שירה וליה יצאו מהשירותים והשאירו את לירון שם . הם שנאו אותה ואת מה שהיא עשתה להם! הן הלכו יד ביד ביחד לקפיטריה , ליה קנתה דיאט קולה ובורקס ושירה קנתה מים וכריך עם חביתה . הן ישבו על החומה מאחורי בית הספר ודיברו , "השלימו פערים" הן דיברו ודיברו ודיברו ... עד שנגמר היום , הן חזרו ביחד מבית הספר , לא לפני שליה אמרה שלום לעמית

"ביי מאמי זזתי נדבר "
"ביי יפה שלי בואי נעשה משהו יום שישי זה מחר "
" אחלה מאמי דבר איתי אוהבת ! "
שירה וליה הלכו לתחנת האוטובוס ביחד " בא לך לבוא אליי ? אין אצלי אף אחד בבית " שאלה ליה את שירה .

"בכיף בובה ממילא אין לי מה לעשות " אמרה וחיוך עלה על פניה היא חשבה על הימים הטובים ששניהן היו החברות הכי טובות ...

הנסיעה באוטובוס לבית של ליה ארכה כמה דקות , הן הגיעו .

"וואוו שכחתי כמה הבית שלך יפה "
" תודה זה בזכות הטירוף&nbsp; של&nbsp; אמא שלי לניקיון " אמרה וגיחכה ליה

ליה לקחה בקבוק דיאט קולה ושני שקיות במבה ושניהן עלו לחדר , ליה פתחה את הדלת ושניהן נכנסו וזרקו את התיקים בצד של החדר של ליה ניראה כך :

&nbsp;

חדר בוגר ויפה בדיוק כמו שהיא אהבה...

שניהן נזרקו על המיטה והתחילו לדבר... " אני לא מאמינה שאני שוב בחדר שלך חשבתי שלעולם לא נחזור להיות חברות את לא מבינה איך היית חסרה לי ..." אמרה שירה במבט עצוב "אם הייתי יודעת שלירון משקרת... היא כזאת סכסכנית , אין , אין אני פשוט שונאת את הילדה הזאת ! אני לא מבינה איך היא הייתה חברה שלי בכלל ... אם אפשר לקרוא לזה חברה " ליה אמרה ופתאום הייתה מין שתיקה מביכה כזאת "רוצה שאני ישים מוזיקה ? נהיה שקט מה ? " אמרה ליה "בטח יש לך שירים של 3 doors down ? " הוסיפה שירה

"אמ.. ניראה לי מלא זמן לא הייתי על המחשב שנייה אני יבדוק " ליה אמרה וניגשה למחשב ופתחה את הiTuns "כן מאמי יש לי איזה שיר בא לך ? " "here without you זה שיר מהמם! " "אוקי בובה אני כבר שמה “ אמרה ליה ולחצה על השיר

&nbsp;

Here Without You

3 Doors Down

&nbsp;

A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face.
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same.
All the miles that seperate
Disappear now when I'm dreamin' of your face.

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind.
I think about you baby and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight, it's only you and me.

The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go.

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind.
I think about you baby and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl, it's only you and me.

Everything I know, and anywhere I go,
It gets hard but it wont take away my love.
And when the last one falls, when its all said and done.
It gets hard but it wont take away my love.

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight, girl, it's only you and me.

&nbsp;

&nbsp;

&nbsp;

המילים התנגנו ברקע ובראשה של ליה עלו כל מיני מחשבות על זה שעמית , לא יהיה איתה יותר , הם יהיו פרודים הם יהיו כמו אז רק ידידים ... המחשבות נכנסנו לראשה של ליה והיה לה קשה לעכל את זה... כי זה כאב לה היא אהבה את עמית יותר מכל חברה שהייתה לה ...

"בא לך לעזריאלי ? " שאלה שירה בפתאומיות&nbsp; " אחלה מאמי אני רק יתארגן טיפה אני אחרי בצפר בכל זאת , את יכולה לקחת ממני בגדים אם בא לך " אמרה ליה “ תודה בובה אז... נתארגן ונצא ?" " סבבה" ליה הוציאה מהארון מיני ג'ינס , גופיית הריון צבעונית ונעליי בובה שדומות לall star בשחור . היא נכנסה למקלחת צחצחה שיניים שטפה פנים התאפרה איפור עדין פיזרה את השיער שמה טיפה בושם ואת משקפי השמש שלה והייתה מוכנה... ליה נתנה לשירה מכנסי ג'ינס בהירים וצרים וחולצה שחורה זרוקה כזאת ומתחתיה גופייה לבנה והוסיפה לזה קשת שחורה דקה גם שירה שמה טיפה בושם ליה הוציאה מהארון את הארנק שלה היא הוציאה 400 שקל ואת הכרטיס אשראי של אביה הן יצאו לדרך הן הגיעו לעזריאלי והתחילו לשוטט בחנויות הן נכנסו לחנות בגדי גלישה וליה קנתה בגד ים שחור עם משבצות אפורות&nbsp; וגופיה לבנה שקופה עם הדפס של גולגולת היא שילמה והן יצאו מהחנות ככה איזה שעתיים הן קנו ובזבזו אחרי כל הקניות שלהן הן נהיו ממש רעבות הן הלכו למתחם של האכול ובחרו מה לאכול "אני רוצה פיצה בתוספת של עגבניות והרבה גבינה ותה קר בטעם אפרסק וגם צ'יפס " אמרה שירה למוכרת והגישה לה שטר של 50 שקל "אני רוצה ... &nbsp;ליה הפסיקה לדבר כי היא ראתה משהו היא לא כל כך האמינה שהוא נכון אבל היא ראתה אותו בברור ... היא ראתה את עמית מסתובב עם מישהי אחרת שניהם אכלו גלידה והסתובבו בקניון אחרי כמה דקות של צפייה היא ראתה אותם ... היא ראתה אותם מתנשקים הדמעות התחילו לרדת מעיניה והיא פשוט רצה אליו עם כל העצבים שלה והכניסה לו סטירה כזאת שהוא לא ישכח לעולם!

&nbsp;

-המשך יבוא -

נכתב על ידי , 26/3/2008 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)