לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הפצצתי של הפצצה!


אין לי מה להגיד....פשוט בלוג של מושלמת.

Avatarכינוי:  פשוט פצצה[בום(!)]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

כדאי לי לשים תמונה שלי?כאילו אני יודעת שאני הכי יפה בישרא בלוג אבל בכל זאת כדאי לי???


כאילו אני יודעת שאני הכי יפה פה....אבל כדאי לי לשים תמונה שלי כדי שתיתפארו מהיופי שלי????

טוב לא משנה נעבור לנושא אחר....


הבנתי שבן דוד שלי לא מועניין בי...אוף!

הוא אמר לי שהוא עושה לי טובה בזה שהוא לא מספר למשפחה שניסיתי לצרפת אותו...

וכששאלתי אותו למה הוא לא רוצה אותי הוא אמר לי

שעד עכשיו הוא לא ידע עד כמה חסרת מוח אני....ועכשיו הוא יודע

כאילו איך הוא יכול להגיד את זה???

אוף נו.. אבל כאילו אני בינינו בכלל קשר דם....הוא מין סוג של בן דוד חורג ...(ככה אומרים את זה?)

 

 

יאללה!!!1

הוא לא רוצה אותי... הוא אמר לי שאני חסרת מוח....

כאילו מה הוא חש הוא חושב בהוא חכם והוא ממש לא!

 

ביי הלכתי...

נכתב על ידי פשוט פצצה[בום(!)] , 30/8/2007 18:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה כולם חושבים שאני פאקצה?


אני מזה לא מבינה את זה?

זה כאילו ממש לא נכון!

אני נישמעת כמו פאקצה? לא!

אני ניראת כמו פאקצה? לא!

 

אוף תבינו את זה!!!!!

נכתב על ידי פשוט פצצה[בום(!)] , 14/8/2007 14:46  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואי אני מזה לא בתולה! היה כיף רצח ואני כולה בת 13!!!


למטה כפרות שלי!

נכתב על ידי פשוט פצצה[בום(!)] , 12/8/2007 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט פצצה[בום(!)] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט פצצה[בום(!)] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)