לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

***you love my***

נערה מאוהבת בטרוף סיפור אהבה מטורףףףףףףף כנסו זה שווה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אז איך הכל התחיל??


מחנה קיץ 2007 של האיחוד החקלאי...

 

שנינו באנו מישובים אחרים הוא: מתימורים ואני (הכתובת חסויה) זה התחיל כשהחניכות שלנו התחילו לריב ואז הוא בא להגן על החניכות שלו ואני באתי להגן על שלי...

התווכחנו קצת ואז היינו בריב רציני הוא הרביץ לחניכה שלי ואז ממש התעצבנתי ורבנו ריב ממש רציני!!!

התחלתי לצעוק עליו ואז לקחתי את החניכות שלי לישון איתי...

יום למחרת אני והוא היינו אחראים על הארוחות והיינו צריכים לבשל ביחד... /:

אני לא דיברתי איתו בכלל והוא כל הזמן היסתכל עלי והייתי די נבוכה...

 

בערב היינו צריכים לעשות פעילות מחלקתית שזאת אומרת: פעולה של כל כיתות ה' ורק הוא והחניכות שלו ואני והחניכות שלי היו ב-ה' אז זה היה ממש נורא!!!

אמרתי לרכז: אני לא הולכת לעשות איתו שום פעולה! סער: אני לא רוצה לשמוע כלום!! את עושה מה שאני אומר לך ולא אכפת לי מהרומן הסוער שלכם!!! אני: מה?? איזה רומן????? הוא הרביץ לחניכה שלי ואני לא מתכוונת לעשות איתו כלום!!! סער: הוא קיבל כבר את העונש שלו אז תהיי ילדה גדולה ותעבדי כמו שצריך!! וואי איזה חצוף אני שונאת את הסער הזה הוא כל הזמן צועק עלי וזה מעצבן!!! הגיע הערב ואז נפגשנו על הדשא והכנו פעולה... זה עבר פסדר.. ואז בערך באחת בלילה הוא בא אלי והעיר אותי ואמר לי תבואי לדשא עכשיו אני צריך לדבר איתך דחוףףף!!

אוקי באתי הוא חיכה לי ואז התכרבתי אליו ושאלתי אותו מה?? אז הוא הושיט יד עם פרחים ואמר: אני מזה מצטער ומזה לא התכוונתי באמת אז אמרתי לו: תקשיב אני חושבת שהיה אפשר לפתור את זה במילים ולא במכות הוא: אני יודע ואין לך מושג כמה אני מצטער פשוט לא השתלטתי..

אני: טוב נוו אני סולחת... הוא: יששש סופסוף הבת הכי כוסית במחנה הזה סולחת לי! אני: חח אני כוסית??ולמה סופסוף?? הוא: כי את באמת כוסית  ורציתי שתדברי איתי ושנשלים ושנהיה ידידים.. אני: וואו תודה גמאתה כוסון לא קטן... הוא: חחח תודה .. אני: יאללה בוא נחזור אנחנו צריכים לקום בחמש הוא: כן צודקת.. בואי... הלכנו וישנו אחד ליד השני והוא היה כל כך חמוד!!!!!

יום למחרת, קמנו היי מקורה וזה דיברנו קצת .. וזהו לא היה משהו מיוחד חוץ מזה שבלילה נפגשנו שוב ואז הוא בא אלי התכרב ממש והדביק לי נשיקה.. ואז אמרתי לו וואו למה עשית את זה?? הוא: כי.. כי... תקשיבי מאז שנפגשנו בריב לא הפסקתי לחשוב עליך בכלל  ונראה לי אני אוהב אותך.. מה את אומרת?? אני: ((הייתי כל כך נבוכה מה לעשות??)) בהתחלה לא היה לי ת'אומץ להגיד לו מה אני מרגישה ואז פתאום הוא הגיע האומץ הזה ואז קפצתי עליו ונישקתי אותו ופשוט התנשקנו בלי הפסקה ונהינו חברים... אני הייתי כל כך מאושרת!!!! יום חמישי, עבדנו ביחד על המבנים והיה ממש כיףףףףף ביחד!!! הוא אמר אני אוהב אותך ואמרתי לו גמאני!! זה היה כל כך מרגש!!!!!! באותו יום בערב היה טקס של האיחוד ואז הכומונרים שלנו עזבו אותנו והיה עצוב ובכיתי מלא!!! ואחרי הטקס הייתה מסיבה ואני וחברות שלי רקדנו והוא רקד איתי והיה מזה כיף XD.... ואז הלכנו לישון והיום המחנה שלנו זכה מקום ראשון ועכשיו אני מזה עצובה כי אנחנו כבר לא נפגשים הוא גר בדרום ואני במרכז והוא כל הזמן מתקשר אלי ושולח לי SMS כמה שהוא מתגעגע אלי וגמאני מתגעגעת אליו ואנחנו מדברים באיסי כל הזמן אבל כל הזמן אנחנו פשוט לא מרפים אחד מהשני טוב לא נורא מה שהכי טוב הוא שאני מאושרת עד הגג שאני איתו!!! יאללה חברים תעשו טובה ותכתבו בתגובות... ביי נשמות שלי.. ודרך הגב אני בת 15 בכיתה ט'.. יאללה ביי

נכתב על ידי you love my , 10/8/2007 21:02  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  you love my

בת: 31






הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyou love my אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על you love my ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)