לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגנון לסטלנון

כל הסטלנים שרוצים לדעת מזה חיי סטלן שיכנסו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

זה בלוג דנדש אז אני עוד אעדקן


היי אני טל בן 12 עולה לעלומים ומה-2 לספטמבר אני אתחיל לכתוב אבל לבינתיים אני אספר לכם על עצמי

אני בצפים מה שחצי עולם שונא אבללללללללללללל אני רוצה להגיד דבר אחד זה בלוג דנדש לכן אין בו הרבה

נכתב על ידי טלטלון הסטלנון , 11/8/2007 15:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  טלטלון הסטלנון

בן: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלטלון הסטלנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלטלון הסטלנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)