לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fuck It


באמת שלא, תחסכו לעצמכם את הזמן ופשוט אל תקראו מה כתוב כאן, זה לא מעניין, זה לא שנון וזה אפילו לא כתוב בצורה יפה, אז בשביל מה?

כינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

ולפני שאני מתחיל אני עוצר מסתכל לה בעיניים וחושב כמה ממני היא רוצה עכשיו


אני רואה תמונה שלה ונזכר... נזכר למה רציתי אותה מההתחלה

החיוך, החיוך המדהים שתופס אותי , מושך אותי כמו מגנט ולא נותן לי להשתחרר

ואני חושב לעצמי איך קרה שנוצר כזה חיוך מושלם

ואז המבט, לשבריר שניה היא מסתכלת לי ישר בעיניים ואני מסתכל בחזרה

ואז הוא נגמר

ולמרות שאפילו לא ידעתי את השם שלה, ולא אמרתי יותר משתי מילים

זה הספיק, ידעתי...

ואז אחרי אני לא יודע כבר כמה זמן

סוף סוף אני מנסה, אנחנו במדרגות ואני רק חושב מה היא רוצה, מה היא חושבת

מה יקרה אם פתאום אבא שלה יעבור, אני לא מסתדר עם אבאים, יוצא לי קצת יותר טוב עם אמהות...

ואז אני עוצר, מסתובב אליה

מסתכל לה בעיניים, מנסה להבין מה היא רוצה וכמה

אבל אני רק רואה שהיא לא יודעת, שאין לה מושג

היא מחכה שאני אגיד משהו

אבל נתקעות המילים, ואני לא מסוגל לדבר

וחשבתי איך זה שהיא איתי כשבאותה קלות היא הייתה יכולה להיות עם אחר

נכתב על ידי , 21/7/2008 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAsF אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AsF ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)