לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של אחד שמנסה ליהיות אימו


כינוי:  פרסי.....XD

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט ראשון .....XD


בלוג חדש D:

העי מה קורה כאן דקל !

פוסט ראשון שלי ...XD

איזה כיף !!

ישי מספר בלוג מגניפ : 457777

פחחח...

נוסע לאילת לשבוע יהיה מזה כיף...

מלון אם 7 בריכות ... סוס !

עוד יומיים אני ועופרי חודש !  [ המבין יבין ]

מז"ט לנו ..3>

אווי אני מזה מחקה לאילת ..

( הפעם אני יזכור לקחת ת'פלא ) [ המבין יבין ]

זהו ניראה לי....

יהיה עוד מלא !

* אני יעדכן פעם בשבוע כי באלי לענות מהחופש ..

נכתב על ידי פרסי.....XD , 11/8/2007 23:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרסי.....XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרסי.....XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)