לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יותר טוב כלום.


היי כולם. הגעתם לבלוג שלי - הדר. אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב אם בא...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מה באמת טוקיו הוטל עושים בשעות הפנאי...


 

כבר ממש הרבה זמן לא כתבתי פה...

אבל אחרי סיבוב קטן בישרא הרגשתי צורך לכתוב על משהו שכבר ממש מתחיל לעצבן אותי...

 

תמיד ידעתי שרוב הנוער היום רדוד בצורה מטורפת וגם כאלה

שעוד איכשהו מתעניינים בדברים שלא כוללים רק מפורסמים

למיניהם לא באמת מעדיפים נושאים אחרים על פני האלילים שלהם.

 

אז למה בעצם האהבה וההערצה הזאת לאנשים שאתם לא מכירים?

בגלל היופי שלהם? בגלל השירה? כישרון משחק?

אתם באמת חושבים שדברים כאלה ראויים להערצה?

אין משהו רע בלהעריך את אותם האנשים בעלי הכישרון המיוחד שמצליחים בתחום שלהם

 ואני בכלל לא חושבת שהם אנשים רעים או משהו בסגנון...

 

אבל להעריץ אותם ולרדוף אחרי מידע עליהם בכל דרך רק בגלל הכישרון שלהם?

ולא הזכרתי אפילו את ההערצה בגלל היופי שזה בכלל מגעיל אותי.

 

להעריץ מישהו בגלל שהוא יפה?!

תשקרו אם לא תגידו לי שזה נשמע לכם אבסורד.

 

אם קצת תסתכלו סביבכם ולא תתעסקו רק במה הוא שתה הבוקר

ועם מי היא התנשקה אתמול בערב תגלו שיש אנשים שבאמת ראויים להערצה.

 

חיילים שמתים כדי להגן על חיילים אחרים, על המדינה, עליכם!

 

אנשים שפועלים למען הסביבה שלכם!

 

אבל אתם כ"כ עסוקים בלחיות את החיים של אותם מפורסמים לא שמים לב

לדברים החשובים באמת.

 

אני בטוחה שזה לא כולם... אבל תסכימו איתי שזה הרוב?

 

אז אני מקווה שזה קצת עורר את מי שקורא את זה

ולמרות שהרבה לא יאהבו את מה שכתבתי פה... לא אכפת לי.

זה כבר באמת נמאס.

 

מעניין מה היה קורה אם הכותרת באמת הייתה קשורה לקטע שכתבתי..

זה רק מוכיח.

 

נכתב על ידי hadar_ika , 9/12/2007 15:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  hadar_ika

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhadar_ika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hadar_ika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)