לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כמלאכית..


בבלוג שלי לא רק מסופר על החיים שלי... אלא גם עצות על מה לא לעשות... כי בחיים>> לצעריי.. עושים מלא טעויווווות...=[


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

ידעתם עד כמה ידיד יכול להיות מגעייל?!?!


החיים שלי נהרסוו כשמעתי שיש לי ידיד חתיכת מפגר שלא מבין כלום מהחיים שלווו!!!!

 

יודעים מי זה?!

 

טל...

 

 

מי זה באמת טל??!...

ילד מכוער טיפש אידיווווווט והכייי מגעיייייייייל בעווולם!..

 

קודם כל הוא חש ת'צמו ברמות קשווות!..

 

והוא לא ילדד!!!!.... הוא סתם חתיכת אידיוט שלא מבין כלום מהחיים שלוו!!...

 

לאומת ידיד טוב שלי שקוראים לו שי!..

 

לפחות שי לא מתעסק עם ילדים קטנים ממנו מאיים עליהם!..

 

או עושה להם זעזועעע מוווח!...

 

טללל אם אתה קורא את זה אני רוצה להגיד לך:::

 

י'חתיכת בן זונה למה מי אתה חושב שאתה?@!

 

י'כלבבבב אני יתפוס אותך אנ'לא יודעת מה אני יעשה לך!!!

למה מה אתה חש!?

 

אתה כולה בן 13!!!!!

ועוד אני בת 12 ויודעת מה אני רוצה מחיים שלייי!!!..

 

למה מה אתה חושב לעצמך שאתה מתעסק עם בנות ובנים קטים ממך!!!!..

 

י'פדווופילללל!!...

 

לך תכניס לסבתא ש'ך מכווווווות הבנת?@

 

י'חתיכת כלללללללללב מסרייייח....

 

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

 

החיים שלי יפייים!=]]]

 

ילד אחד שאמרתי לו שאני אוהבת אותווו..

והוא אמר לי שהוא אוהב אותי גם!!..

אתם מביניייים?! והוא היה רצייייניי!!!!!!!! =]=]]]]

החיייים שלי מושלמיםם..

אבל לאא.. אנחנו לא חבבבריייים כי אנחנו גרים די רחווק לומדים בבתי ספר שונייים ורחוקים זה מזהה..

אז אנחנו לא חברייים..

אבל הוא אמר שאנחנו חברים ולא חברים ואז שאלתי אותו מה זה אומרר... ואז הוא אמר לא יודע לבד לא הבנתייי..

חחחח איזה חמווווד הואאאא...

טוב כפרווות פע אני מסיימת את ה...

ה.. ממ... לא יודעת מה אבל חחח.... עפתייי מאווווווה

נכתב על ידי נטי_פשוט_מושלמת , 11/9/2007 18:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נטי_פשוט_מושלמת

בת: 29

תמונה




93
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטי_פשוט_מושלמת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטי_פשוט_מושלמת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)