לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי המסובכים


החיים קשים...את זה אני עוד לומדת....

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עדכון + אני חולהה..=[[


אני חולהה!!! וזה ממש חרא...=[[

 

כבר איזה 3 ימים אני לא הולכת לביצפר כי אני חולה...חח אבל זה בא במזל...חח אם זה היה בזמן החופשה אז הייתה מתה!! חח אז בעצם הייתי רק בחמישי בלימודים כי בשישי לא התעוררתי בזמן, אז לא היה לי כוח להתחיל להתארגן, אז אמא שלי הסכימה לי להשאר בבית...=]] חח

 

 -

 

יכול להיות שאני חולה בגלל המצב בבית, מכיוון שהמצב אם הוריי רק מחמיר, כאילו אבא שלי דבר עם אחותי הקטנה, אז היא התעצבנה עליו או משו, אז הוא שלך לה הודעה היה כתוב שמה שהיא הורסת לו ולנו (כאילו אני ואחיות שלי) את החייםם....עכשו המספר של אמא שלי נגמר ב-1, ושלי זה אותו מספר רק שהוא נגמר ב-2, אז הוא התבלבל במספרים, ושלח את ההודעה אליי, אז אני התעצבנתי עליו, ועניתי לו שדווקא הוא זה שהורס לנו את החיים והכל, ואז הוא שלח לי הודעה שהיה כתוב בה משו כזה: "המכות שחפת מאמא שלך ב-12 בלילה בגלל המחשב הם רק הסנונית שבסופה אמא תזרוק אותך מהבית כמו שהיא עשתה לי, חכי ימים יגידו ואז מה תעשי", עכשו "המכות" שחטפתי, היו סה"כ איזה צעקה קטנה, כי אמא שלי רצתה שאני יסדר את החדר, ואני כל היופ הייתי במחשב, ואז ששלחתי לו הסבר על השטויות שהוא חושב שקוראים, אז הוא כתב לי משו שהוא רק קילל והעיפו אותו מהבית, אז מה יקרה למי שמרביץ, אז אני מזה התעצנבתי שהוא מזיין את השכל על שטויות, אז הוא כתב לי שאמא שלי סיפרה לו, והיא צחקה עליה באותו זמן, עכשו הוא ואמא שלי בכלל לא נפגשו, ואמא שלי ממש שונאת אותו, אז מאיפה הוא מפליץ את החרא הזה???

 

 

-

 

בעניין הביצפר אני חושבת שבשנה הבאה אני יעבור, כי אני בכלל באתי לביצפר הדתי והמטומטם הזה כי הוא זכה מקום שלישי בחינוך בכל הארץ, אבל למה שאני כל יום ינסה להתלבש "צנוע" בשביל ביצפר שיש לו טענות על זה שמחוץ לביצפר אני הולכת עם מכנסיים וגופיות, וכל הדברים הלא "צנועים" האלה, ועוד שכשאני יהיה בכיתה כולם יקראו לי זונה?? בשביל מה?? חח, אז אני רק יחכה בסבלונת עד סוף השנה (שבכוונה זה יגיע הכי לאט שאפשר) ואז אני יעבור לאיפה שכל החברות הנוראמליות שלי נמצאות, כי פשוט חבל להרוס את שנת הלימודי שלי בזה שאני יעבור באמצע השנה...

 

 -

 

סבתא שלי עברה ניתוח ועכשו אסור לה להרים דברים כבדים, אז אני תמיד עוזרת לה, והיא מזה חמודה...חח אני ממש מתחברת אליה, ויש לה ממש סיפורים מעניינים על הזמן שהיא גרה במרוקו ועל מתי שהיא הגיעה לארץ...חח

 

 -

 

אני ממש שמחה שיש את המקום הזה, כי ממש עוזר לי אחרי שאני כותבת פה הכל, כי אני לומדת כאילו לקחת הכל בפרופרציות וכאילו להתמודד עם מה שקורה לי...חח =]]

 

 

-

 

דודים שלי נקו לנו טלויזיה לבית (בגלל שהיה לאמא שלי יומולדת..חח) אז רק נשאר לחכות ליום רביעי- מתי שיבואו לנתק את "הוט" ויעשו לנו "יס"..חח שונאת את הדפוקים האלה....חחחח....חח יום אחד קיבלנו חשבון מ"הוט" ומה ראינו?? שהחשבון כתוב על שם אחותי הקטנה..חחח כאילו שילדה בכיתה ד' תגור בבית משל עצמה, ותשלם להוט?? איפה הטימטום?? חח

נכתב על ידי , 18/12/2007 10:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון...+יומולדתת


וואייי...מלא זמן לא עדכנתי כלום..... אבל זה רק בגלל שהמחשב שלי מת!!! =[[

 

אוקיי בזמן שאירגנתי למחשב שלי הלוויה, קרו איזה 21 דברים....

 

 

ביום שישי (30.11) היה לי יומולדתת...=]] רק חבל שכל היומולדת שלי בכיתי..=[[

 

-

 

ביום שני בשבוע שעבר היה לנו מין ערב כיתה כזה, והערב כיתה הזה היה באלעד (סתם מקום דפווקק) אקיצ', הינו בכמה קבוצות כל קבוצה היתה בערך 3-4 ילדים...לי יצא להיות עם 2 בנות...בקיצ' הייתה לנו משימה כזאת שצריך ללכת לקנות אוכל לכל הכיתהה, אז הלכתי עם הבנות שנדפקתי איתם ואז הלכנו לאיבוד, עכשו אחת הבנות שהייתה איתי בקבוצה אמרה שהיא מכירה את האיזור שהיינו בו (היא אמרה שעשו לה ולעוד איזה 3 בנים מהשכבה שלה סיור...הסיור הזה היה כשהיא היתה בכיתה ד'!!!!) ואז ראינו איזה ילדה מקבוצה אחרת, אז שאלנו אותה איך מגיעים לבית של הילד שהיה אצלו ת'ערב כיתה, אז היא אמרה כזה :"סורי, אני לא יכולה לעזור לכם, אתם לא בקבוצה שלי" עכשו אני מזה התעצבנתי עליה, אבל שתקתי...

 

המשכנו ללכת...עכשו 2 הבנות שיו איתי רצו מלפניי (לי כאבו הרגליים, אז נשארתי מאחור) פתאום מגיע איזה אחד ענקי כזה ערבי נראלי, והוא היה מזה מפחיד והוא מתחיל לעקוב אלחריי...עכשו אני עם הפארנויות שלי ממש חשבתי שהוא הולך לאנוס אותי, אז התחלתי לרוץ, פתאום הוא רץ אחריי....

 

ואז הייתה על המדכרה אבן, ולא ראיתי אותה, אז נפלתי...(אאאוווץץץ'') ואז הוא בא כזה מעליי, ושאל אותי אם אני רוצה לבוא אליו הביתה, כי הוא רואה שממש כואב לי...

 

עכשו קלטו ת'סיטואציה ילדה שנמצאת לבד במקום שהיא לא מכירה, בחושך, היא הלכה לאיבוד, ויש איזה אחד ערבי שרוצה לאנוס אותה, אני ממש לא מאחלת לכם את זה!!!

 

עכשו המשכתי לרוץ חצי צולעת והוא הולך לידי ואומר לי "אם נפנה פה (ומצביע על איזה סמטאה חשוכה כזאת) אז נגיע לבית שלי...." עכשו בדיוק הגעתי לאיזה ביצפר שכנרא היה בו איזה חוק או משו, אבל היו שמה מלא הורים מחוץ לביצפר, אז הוא מזה נהבל מהם, ורץץ.... ואז חברות שלי באות וצועקות עליי אל זה שאני מפריעה להם לנצח, ואני כולי מפחדת מתעצנבת עליהם כמו איזה לא יודעת מה, ואמרתי להם כזה "מה עכשו לנצח?! אתם לא קולטות שהרגע ניסו לאנוס אותי?!?!?!" ואז הם אמרו כזה, טוב נו, לא אנסו אותך עדיין אז בואו נמשיך!! עכשו אני מזה התחלתי לבכות, והתקשרתי לחברה ממש טובה שלי ובכיתי לה שמישו הילדים שמיכירים את המקום הזה ישבוא למצוא אותנו כי אני כולי מפחדת..ואז היא אמרה שהיא עוד ילדה אחת ועוד 2 בנים יוצאים לחפש אותנו, אז אמרתי לה מה הכתובות של הביצפר הזה וחיכיתי....

 

באותו זמן 2 הבנות שהיו איתי רצו לאיזה חנות שהייתה שם...ואני לא שמתי לב לזה..פתאום אני קולטת שאני נשארתי לבד בכל המקום המזויין הזה!!!

 

אחרי איזה חצי שעה אני רואה את חברה שלי רצ אליי ואז התחלתי לבכות עוד פעם, עכשו מסתבר שהבנים אצלנו בכיתה מרגישים ממש לא נעים אחרי שזה קורה למישי מהכיתה שלהם, ועוד היא בוכה לידם..אז זה היה כאילו צחוק ובי כזה ביחד...אבל זה היה ממש מפחידד...

 

 

הקיצר הבנים לקחו אותנו לבית של הילד שהיה אצלו את הערב כיתה ואז אני וחברה לי לקחנו את הדברים האלה ורצנו לתחנת אוטובוס כדי לחזור הבכיתה, עכשו, את מי אני רואה?! את אותה זונה שלא רצתה לעזור לנו "רק כי לא היינו איתה באותו קבוצה" עכשו אני התחלתי לצרוח עלייה!! ותאמינו לי זה ממש הגיע לה!! אז היא שיחקה אותה בוכה..."מכיתה ג' לא ביכיתי, ועכשו אני בוכה בגללך" עכשו נכון, אולי אנחנו לא היינו באותה קבוצה אבל ראבק!! אנחנו באותה כיתה!!!

 

הגיצ' הערב כיתה הזה היה חוייה ממש לא נעימה שאני ממש לא מאחלת לאפחד!!

 

 

 

 

יותר מחצי כיתה שונאת אותי על שצעקתי על הילדה מאניקית הזאת, כי הם לא יודעים מה קרה באמת...שאר הכיתה שלא שונאת אותי, זה או בגלל שהם יודעים מה קרה, או בגלל שהם לא יודעים על כל זה כי הם לא טרחו להגיע...

 

-

 

בחמישי (29.11) נפגשתי סופסוף אם אבא שלי (כבר איזה חודש וחצי לא ראיתי אותו) אחרי הגירושים, בעיקרון דיי נהנתי, אבל כל הזמן חשבתי על כל הצרות שהוא עשה לנו!! וזה פשוט לא עזב אותי!!!

 

 

היה לי היום במחבן במדעים, ולא למדתי אליו, אז אמא שלי הפליצה למורה פתק שכתוב בו שתדחה לי את הבחינה...חח אז המורה אמרה לי כזה "אני לא יכולה לדחות, או שאת עושה ת'מבחן, או שאני נותנת לך 0 בתעודה", אז התעצבנתי ואמרתי לה כזה, את בכוח רוצה שאני יכשל, זה רק בגלל שאני טיפה (הרבה) מפריעה לך בשיעורים, רק בגלל שאת שונאת אותי!! חח ואז יצאתי מהכתה ומזה טרקתי את הדלת..(חח היא כמעט נשברה!!) ואז יצאתי והתקשרתי לבן דוד שלי ובכיתי לו  בטלפון..(חח אני ייצור בכיין..חח)

 

ואז הפלצתי למזכירה שהקאתי ושאני לא מרגישה טוב, כי התעצבנתי על המורה ורציתי להגיע הביתה, וכל השיעורים שהיו אמורים להיות לי, אז זה עם מורים שראו שהגעתי והכל, אז היא נתנה לי...

 

 

-

 

חח ישלנו אתר כיתתי כזה, שאני חלק מהמנהלות שלו, אז מזה התחלתי לקלל את הילדה הזאת שלא עזרה לי, ואז כולם כתבו כזה זה לא בסדר לקלל ככה וכל מיני שטויות כאלה, חח ועכשו הבנתי, זה בסדר להגיד, אבל לא לכתוב!! חח הרגו אותי!! פשוט כיתה של אנשים דפוקים!!

 

-

 

אני שונאת את החיים המזויניים שליי!!!

נכתב על ידי , 4/12/2007 18:31  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust a little girl... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just a little girl... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)