לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life.


החיים קצרים -תנצלו אותם

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 288653788 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

קרה לכם שהיה לכם ממש בא לענות על שאלון ?! אז לי זה קרה =]


למטהה תיראו מה ייצא =]
נכתב על ידי , 10/4/2009 02:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא זמן לא עידכנתי קבלו עידכון מושקע ביותר D:


 

                                      

מלא זמן לא עידכנתי ..

חודש שעבר היה לי את אחד החודשים העמוסים שהיו לי בחיים ..פורים טויל שנתי יומלדת פרימייה[הופעה שנתית] זאת אומרת כמעט 4 -5 חזרות בשבוע של פול זמן

 

אז היה לי בא לענות על שאולנים ב4 וחצי לפנות בוקר ..זאת התוצאה:

שאלון שבועי

 

כל כמה זמן את הולכת לראות סרט בקולנוע?

 

אממ מתי שיוצא

 

האם את הולכת לבד או עם מישהו? אם כן - עם מי?

 

עם חברות ,האחים שלי .

 

אלו סוגי סרטים חביבים עלייך במיוחד?

 

סרטי בנות =]

האם קרה שיצאת פעם באמצע איזה סרט? מדוע?

 

לא שאני יפספס חלק מהסרט  ?!זה לא יקרה ..

 

האם נרדמת בסרט? באיזה סרט זה היה?

לא קרה לי ..

 

קרה לך פעם, שהגעת לקולנוע וגילית שאת לגמרי לבד באולם?

 

לאא אבל מזה באלי שזה יקרה ..

 

האם אי פעם תפסת למישהו אחר את המקום בקולנוע - בכוונה? האם תפסו אותך? מה עשית?

 

כן ישבתי במקום אחר אמרו לי שאני במקום שלהם וחזרתי למקום =S

 

מה עדיף? סרט אימה או סרט רומנטי? למה?

 

סרט רומנטי..

א-כי אני בת ואני מעדיפה רומנטיקה

ב-כי יש לי סיוטים מסרטי אימה חחחחחחח

 

האם עדיף לראות סרט בקולנוע, או בבית?

 

תלוי איזה סרט

אם זה אימה מכוניות מצויר בדיוני וכאלו עדיף בקולנוע

סרטי משפחה רומנטיקה בנות ובלה בלה עדיף בבית מתחת לפוך

 

 

 

 

ועוד אחד כי היה לי בא לענות גם עליו:

 

לאיזה תמונות/ צילומים את הכי מתחברת? (נופים, פורטרטים, בעלי חיים?)

 

לפורטרטים כי אפשר להמחיש את הרגשות שלך דרכן =]

 

את מצלמת בעיקר עם מצלמת הנייד, מצלמה חד פעמית או עם מצלמה מקצועית?

 

מקצועית..

האם את מפרסמת את התמונות באתר כלשהו או בבלוג?

 

מקושרים[חפשו דולבי מואס] ולפעמים בבלוג

 

את חושבת לעסוק בזה בעתיד, או שאת רואה זאת בתור תחביב משעשע?

 

ישמצב שאולי אני ילמד את זה בעתיד וזהו..

 

את מצטלמת בעצמך? אם כן, את רואה את עצמך פוטוגנית?

 

כן מצטלמת בעצמי..אני ממש לא פוטוגנית

 

את אוהבת לצלם תמונות משעשעות ומצחיקות עם החברות, או תמונות אומנותיות עם אפקטים?

 

גם וגם =]

 

האם את עורכת את התמונות שלך בתוכנה כלשהי?

 

לאא

 

ולסיום, חשבת פעם לשלוח את התמונות לתחרות צילום מסויימת?

 

לא ...ולא רוצה

 

אז זהו נגמר החפירה מקווה שהיו לי יותר מ3 תגובות

 

 

נכתב על ידי , 8/4/2009 04:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,203
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולבוש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולבוש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)