לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I will never let you fall



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2011


נמאס לי לחשוב על איך לברוח.

בא לי למצוא את הלאן.

נכתב על ידי , 27/4/2011 22:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוא נברח רחוק, למקום שבו נוכל להיות.

 

 

נכתב על ידי , 16/4/2011 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הללויה


עדיין לא מאמינה,אהבתי ונשארתי מרומה.

 

זהו, רשמית, אני סמרטוט. אהא!

 

אבל, סמרטוט אופטימי, 

באופן יחסי, ובהצצה אחורה- דווקא יצאתי סמרטוט רגוע,לא דינאמי קיצוני כמו שהורגלתי בעברי להיות.

 

 

את כל מה שנשאר מהכוח שנגמר, אשמור לי למחר לעוד יום נהדר.

 

ואני אדאג, תכלעס אדאג,

שיהיה לי טוב.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/4/2011 01:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI won't, will you? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I won't, will you? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)