לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unintended


I'll be there as soon as I can But I'm busy mending broken pieces of the life I had before, Before you

כינוי:  TsLiL=]

בת: 31

ICQ: 396705545 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

פאק..


איזה חיים מוזרים יאללה..רק לפני שנה בכיתי על הצבא, והיום אני מוכנה לעשות הכל כדי לחזור לזה...אם הייתי יודעת שזה מה שיקרה לא הייתי מתבכיינת על כלום ... לא על השמירות, לא על האוכל (שהיה די טעים!!), לא על המפקד, לא על היציאות, ( ״אבל זה לא פייר שאני צריכה לסגור אחת לשלוש שבתות!!ולפעמים חצאים!!מה אני בקרבי?!) אם הייתי יודעת....הייתי מקבלת הכל ולא בוכה כי בתכל׳ס היה לי די טוב...האנשים...וואו כמה שהתחברתי לאנשים..שלא חשבתי שבאזרחות אני אתקל בהם...והאפטרים!!יואו אפטרים לא לבית!!אפטרים לאילת!! אבל ככה זה החיים...רק עכשיו אני מבינה שהיה לי טוב וזה לא יחזור..לא למדתי להעריך! איזה מצחיק..תמיד שהיו מאחלים לי בריאות הייתי מצחקקת ואומרת...״מה?בריאות!מי צריך?אני בריאה והכל טוב לא יקרה כלום!!מילא תאחלו לי כסף או משהו ...זה כבר יותר טוב..״חחחח ואז החיים צחקו לי בפרצוף והלוואי שאיחולים לבריאות יעזרו לי עכשיו!!! איזה שבוע מוזר...חודש הבא היינו אמורים להיות ביחד שנה...ואני שמתי לזה סוף לא בצורה הכי טובה, ויש לי ייסורי מצפון, לא על איך שגמרתי את זה, אלא על זה שזה לא כזה מזיז לי.בקיצור? יש לי ייסורי מצפון בגלל שאין לי ייסורי מצפון... חחחח התחלתי לתסבך אפילו את עצמי זה סימן שצריך להפסיק ... כמה משעמםלי ... :-/
נכתב על ידי TsLiL=] , 13/7/2012 14:24  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTsLiL=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TsLiL=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)