לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצד השני של המחשבה שלי


תמיד יש לי המון שאלות ולא תמיד אני מוצאת את התשובות

Avatarכינוי:  Another Me

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חרא לי


כל כך רע לי
אני כל כך רוצה להיות לידו עכשיו
ושהוא יהיה לידי
אבל הוא לא יוצא היום
ואני גם ככה לא ראיתי אותו כבר שבועה
ועכשיו עד שישי הבא אני לא אראה אותו
אני כל כך רוצה לבכות
אבל הדמעות לא יורדות
אולי זה בגלל שאני לא בטוחה אם אני אוהבת אותו או הוא אותי
''אני אוהב אותך''
אבל הוא תמיד עם החברים שלו,אפילו אם אני לידו הוא מעדיף ללכת לחברים
לא מתקשר
לא מציא להפגש איפשהו
אני תמיד הזאותי שמתחילה תשיחה במסן
זה כל כך כואב,מבלבל,מאכזב ,מכעיס,עושה לי רע...
אני כבר לא בטוחה שאנחנו ניהיה ביחד להרבה זמן כמו שרצינו
כי אני לא רוצה יחסים כאלו
לא זה שאני לא רוצה,אני פשוט לא מסוגלת ככה
אני רוצה שנפגש
שנדבר
שנתחבק
זה כל כך חסר לי
אני רוצה לראות את העיניים שלו
כנראה אני רוצה יותר מידי

נכתב על ידי Another Me , 12/10/2007 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





565

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnother Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Another Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)