לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MegaMan’’s blog


Wake me up inside bring me to life save me from the darkness שלום אני עומר חובב מגה מן מאז גיל צעיר מקווה שגם אתם כנסו לבלוג תהנו ממנו אם מתחשק לכם =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


בקרוב יהיה כנס אנימה(מה זה בקרוב... זה מחר XDDD) אגב תודה לנינה שהביאה אותי לפה (בזכותה נכנסתי לפה) מי שאוהב את אנשי המגה מן(אממ.. זה מתוסבך יש הרבה עונות הרבה מגמנים כמו:מגה מן סייר הרשת, x,zero,axl,zero2) אני מקווה שיבואו מחר המון אנשים ומחר אני מקבל את העזר לגיטרה שלי(ד''א אני גם גיטריסט) מי שרוצה לדעת עליי עוד:

 

גיל:15

שיער:שטני

עיניים:כחולות

תחביבים:תוכים,גיטרות,אנימממממממממממממממממממה ואולי גם קצת טיפה בנות(אני אולי אהיה בעסק הזה XDD)

 

וואו איזה כיף היה בכנס XDDD אבל המטרה החשובה ביותר להכין את עצמנו לפורים כי הוא מתקרב!!!!

 

אני הולך לזכות במקוריות כי נראה לי אני הראשון בעולם שהולך להתחפש לאחד הדמויות ממגה מן(וזה לא זירו!!!) אני צריך להקה של כמה מגמנים כאלה שמוכנים לשלם 200$ בעד התחפושת ולהקה שמשקיעה הרבה זמן בנגינה על גיטרה(קארין צ'אן

בקרוב יהיה כנס אנימה(מה זה בקרוב... זה מחר XDDD) אגב תודה לנינה שהביאה אותי לפה (בזכותה נכנסתי לפה) מי שאוהב את אנשי המגה מן(אממ.. זה מתוסבך יש הרבה עונות הרבה מגמנים כמו:מגה מן סייר הרשת, x,zero,axl,zero2) אני מקווה שיבואו מחר המון אנשים ומחר אני מקבל את העזר לגיטרה שלי(ד''א אני גם גיטריסט) מי שרוצה לדעת עליי עוד:


היה כנס פצץ XDDD (קארין צ'אן כפרע עלייך aishitemasu)אממ... אני מתכנן כרגע מה אני הולך לעשות בפורים יש כנס אנימה+ כנס להקות אני חייב להקה mega mansXDDD(זה כי אני מתחפש לאקסל ממגה מן x8-7) מי שיכול לעזור לי כי גם אנחנו צריכים שיר דיי של מגה מן בסוף עוד נסתדר

נכתב על ידי , 12/8/2007 14:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 320437987 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMegaManZero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MegaManZero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)