לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

..



Avatarכינוי:  I am :]

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה עצמך כביישנית?
מה פתאוםםם!!
דהה!! :]]
חח ביישנית אחו שרמוטהה..
אבל זה בשלבים של להתגבר על זהה [:

אם כן,כיצד זה בא לידי ביטוי?
אממ בביטחון עצמי נמוך.. בלא לדבר הרבה בחברה.. להסמיק ווווההההמממוווןןן :]]

האם פעם קרתה לך פאדיחה כלשהי עקב ביישנות?
לא יודעת אם זה פאדיחה אבל אפשר לקרוא לזה ככה..
אני לומדת פעם בשבוע באוניברסיטה בבאר שבעע ואני בקורס פסיכולוגיהה אז אני וידיד וחברה היינו צריכים להרצות על איזה משהו ..אני עזרתי להם הכל אבל לא הרצתי.. כאילו עשיתי את המצגתת והם רק דיברו..
אז הלכתי הבאתי למרצה את הדיסקאוןקי שיחבר ויעלה את המצגתת וחזרתי לשבת אז חברה שלי שהיא הציגה את עצמם אז היא הציגההה כמובןן את עצמה את השניי ואז היא אמרהה זאתי שברחה לה שמה לשבת בסוף הכיתה זאת שחר בלה בלה חח והחלפתי צבעיםם ..
טוב דיי! חפרתי [=

יש מישהו מסויים ממנו את מתביישת באופן קבוע?
דובדבןן (:
אבלעכשיו הרבה פחות..

האם את מכירה מישהו שהוא ביישן יתר על המידה? כיצד זה בא לידי ביטוי?
אניי..!!
הסברתי את זה כבר..
אבל כןן בעצם יש אחת בכיתה שלי שהיא הרבה יותר ביישנית ממני..
למשל היה לנו מחזה באנגלית לעשות והצטלמנו כדי לא לעשות אותו live כאילוו אז ההיא התחילה לבכות כל שיעור עד שהמורה ויתרה לה.. אני גם לא מסוגלת לעמוד מול מצלמות אבל.. יש גבולל!! :]

כאשר עשית משהו מבייש, האם תספרי עליו להורייך או חברייך?
אולי לאמא..
אבל ראשונהה אני יספר לנענעע אח"כ לאמא ואז לבת דודהה שלי כפרעליההואז אולי אולי אוליי לחברות שליי.. אולי!!

כאשר את מדברת עם אנשים, הם את יוצרת קשר עין או נמנעת ממנו?
עם חברות זה קשרעין..
עם דובדבןן זה חצי חצי כזהה.. עד שהוא אומר אני כאן תסתכלי עליי ואז אנחנו נועצים מבטיםם ואני נהיית אדומה XX הוא מת על זה חחח

את זוכרת מקרה מסויים בו התביישת בצורה חריגה?
אממ..בנשיקה הראשונה שליי (:

כשאת רוצה משהו מסוים ממישהו, הם תבקשי באופן ישיר, או שתהססי לפני שתבקשי?
תלוי מה הדבר כאילוו או יותר נכון ממי אני מבקשת אותו..
משבלוולעע זה יהיה הכי ישיר שבעולםם בלי היסוס בלי מצמוץץ בלי שומדבר :]

שאלוןן חופר.. בנוי עליי אבלל (:
יום טובב 3>

נכתב על ידי I am :] , 23/3/2008 09:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)