לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

..



Avatarכינוי:  I am :]

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

my valantine :)


התחיל כך :]]]

ב4 וחצי בערךך שבלולה באה אליי.. סיימתי לעשות פן [שנהרס בגשם] בלה בלה בלה נסענו לרחובות..

ירדנו מהאוטובוס ישר לתוך באר ((כמו שנעמולה כתבה בבלוג שלה)).

היינו עם מטריה של 15 שקל הפשוטות המתקפלות האלא..

הרוח העזה הפכה לנו את המטריה והיא.. התהפכה ;)

סידרנו אותה והכל ושוב היא התהפכה..

לא היה לי כוח אליה ופשוט עזבתי אותה בודדה וגלמודה מחכה לאיזה מחוסר בית שייקח אותה.

אני ונעמולה מתותתת מקור שוחות באגמים בדרך לקניון..

הגענו סחוטות- כמובן ישר לשירותים :)

הפן שלי נהרס.. הג'ינס והמגפיים של שבלולעע סחוטותתת..

בקיצור.. קרה לנו מה שקורה בדרך כלל בגשם- נרטבנו D:

הסתובבנו מ5 וחצי בערך..

טיילנו ראינו שוקולדים נעמולה הביאה את הסלכלום שלה לתיקון .. חחח איזה מוכר הומו היה שםםםםםםם- עם קול מהתחת [תרתי משמעע :C] חח אכלנו צ'יפס של מקדולנדסס [יאמיי :]] ואז ענבר [חברה] באה..

אכלנו שלושתנו ביחד גלידת סנדייי כמובןןןןן עם אקסטרה שוקולד ואקסטרה בוטנים P: ..

שוב שירותים שוב חנויות (קניון- דהה) ואז הקשרתי לדובדבן והוא בא רק ברבע ל10 בערך וב10 וחמישה היינו צריכים לעלות על אוטובוס כי אני היום הייתי צריכה לקם ב6 וגם כי לא הייתי בבית כל היום |אמא| ..

אחרי סירובים רבים הוא אכל פיצה וקנה 2 קולות :P [קוקהה קוווולההה]

חח הוא אוכל כמו ילד קטן.. חחח בפה סגור מנומס כזה אבל ..לא יודעת איך להסביר.. כזה אחרי כל ביס הוא ניגב ת'פה וכל זה.. לא חשוב חח

... ואז כשהוא סיים הלכנו לאוטובוסים..

הוא ישב על המעקה הזה [למי שמכיר- בתחנה בקניון ברחובות] עם רגליים פתוחות |גבר חח| ומשך אתי אליו כאילו עמדתי בין הרגליים שלו והוא חיבק אותי ואמר שהוא התגעגעעעעעע ושהוא לא יכול להפסיק להסניף אותי. [חח שמתי את הבושם 212 סקסי והוא מת עליו].

האוטובוס הגיע ישבנו כזה בסוף של האוטובוס [שהיה חצי ריק] בסוף..

דיברנו דיברנו בלה בלה בלה .. הוא סיים איזשהוא קורס (הוא בצבא) בהצטיינות אז אמרתי הוא חרשן..

הוא אמר שגם אני חרשנית. עובדה שאני לומדת באוניברסיטה..

בלה בלה בלה הוא שאל אם חנוניות מתנשקות. עניתי שלא כי הם שקועות בלימודים.. הוא: והם מקבלות נשיקות.. עניתי את אותו הדבר ^^

דיברנו ואז יצא שאני לא חנונית יותר חחח

אז אמרתי לו :אני כבר לא חנונית. וזה היה רמז עבההה לזה ש.. תנשק אותי אדיוטטטטטטט!! חחח

ואז הוא ענה נכון את לא.. היה קצת שקט קצת דיבורים אז חזרתי על עצמי

אני כבר לא חנונית אז אתה יכול לנשק אותי

הוא נישק אותי בלחי ואמר הנה נישקתי חהחהחה ואז התנשקנו.

לפתע התחיל לרדת גשם.. אנחנו מתנשקים לנו ושומעים את הגשם.. אחחחחח P:

וזהו.. ואז לא זוכרת מה אמרתי והוא אמר זה גם רמז חח אני לא מבין את הרמזים שלךך

עניתי לו שלאא זו סתם הייתה הערה ולפני שסיימתי להגיד את המילה האחרונה התנשקנו שוב..

אח"כ הוא אמר זהו שלא ייגמר לי הרוק [חחחח כפרעליווו] ואז שתיתי את הקולה שנשארה לי והצעתי לו.. הוא לא רצה..

אמרתי לו שיגיד שהוא לא רוצה מהפה שליי הוא צחק ואמר הרגע נישששקתי אותך :):):):):):):)

הגענו ל.. עיר X: [אחנו גרים באותה עיר הוא בקצה אחד ואני בשני.. היא לא כ"כגדולה לא להיבהל]

הלכנו קצת.. אני הייתי צריכה לחצות והוא המשיך ישר..

חיבוק גדול גדול גדולל .. ואני עצרתי את החיבוק חח

נדבר היה כיף אני יזכור להתקשר

 

הסוף :]]

 

נהנתיי כל כךך.. חשבתי שההתנהגות לו כשאנחנו בחברה תשפיע עליי או משהו כי אני לא רוצה לאהוב אותו.. אבל לא.. הוא התנהג איתי בקניון בדוק כמו שאנחנו לבד.

 

יש לי עוד את הטעם שלו.. את הריח שלו..

אני עוד מרגישה אותו.. חושבת עליו.

אוף :\

אני יודעת שלא יצא מזה כלום.. בגלל זה אני צריכה להירגע ולהרגיע את הדחפים שלי P:

 

היה טוב וטוב שהיה :)

 

נכתב על ידי I am :] , 15/2/2008 15:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I am :] ב-18/2/2008 17:09
 



עאההאההעהעהההה!! אוףף שיגיע מחר!


לא יודעת למה..

אבל יש לי הרגשה שאני הולכת להתאכזב מחר..

ושהוא לא יתקשר.. ושלא ניפגש :\

 

אני כל כך רוצה להיפגש איתו..

לראות את ההתנהגות שלו כשאנחנו ליד אנשים..

אולי אני יסיק מסקנות אחרות.. חדשות..

 

אני מקווה שהוא יתקשר..

אם לא אז אני יתקשר אליו היום בלילה.. או מחר בצהריים..

נלך לסרט ברחובות או.. אם לא יהיה סרט יפה סתם להסתובב -אני מקווה-..

 

יום האהבה

אני אוהבת אותו.. מתאים להיפגש מחר..

14.2

זה גם היום נישואים של ההורים שלי :)

 

יהיה טוב (:

וניפגש!!

ויהיה הכי הכי שבעולם!!!

הלוואי..

 

-

 

היום לא למדתי בכלל..

היה צריך להיות מתמטיקה 10-12 עם מורה הומו אחו שרמוטהה שמחליף את המורה שילדה..

חחח אמרו לי היה מצחיק..

"מה זו המקהלה הזאת? מה איתכם?"

חח רק לשמוע אותו זה למות מצחוק..

 

אבל.. לא מפריע לי שהוא הומו..

העיקר שילמד טוב :\

 

אעהעהעהעעההההההההההה

אני מתחרפנתת..

כ"כ מחכה למחר!!

:)

 

עוד מעט חברה באה.. יש לנו מבחן יום שישי באוניברסיטה..

משהו על התא..

היא מרשה שנכין 5 עמודים עם כל החומר לא משנה לה הגודל

חחח פונט 5 להדפיס.. אפשר לקרוא וגםםם כל החומר נכנס עוד נשאר מקום [מקווה :]].

 

מוצ"ש אני אולי ילך עם נענעע להופעה של מירי מסיקה..

אני צריכה לשאול את אמא..

 

אני מחכה לעיצוב :)

בא לי בלוג יפה לא סתם לבן!

כיכבר פתחתי דף חדש בו אני זורמת..

לא חשוב.

חפרתי מספיק.

 

יום טוב :)

נכתב על ידי I am :] , 13/2/2008 14:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I am :] ב-13/2/2008 14:57
 



לדף הבא
דפים:  

1,106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)