לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

..



Avatarכינוי:  I am :]

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


עשיתי חשבון.. יהיו לי 4 נכשלים מתוך 13 מקצועות..

זה לא שאני טיפשה..

אני לא ואני לא מכחישה..

פשוט אני די מתעצלת ללמוד למבחנים..

אני ייקח את עצמי בידיים..!

 

יום שבת [מוצ"ש] אני 90% הולכת להופעה של שחר חסוןן..

רק השם שלו שולטט P: גם הואא..

מופיע אצלנו בקרייה..

20 שקל כרטיסס כי זה ל18+ סטודנטים משהו..

אח של חברה שלי קנה לנו כרטיסים [כי זה מגיל 18] ובכניסה נצטרך להציג תעודות זהות..

נגיד שנאבד לנו.. כבר קנינו אז לא יעיפו אותנו.. אני מקווה..

 

מה חוץ מזה?

סתם חייים משעממים.. רגילים..

 

מחר משמרת עםם שבלולהה...

הגיעה הזמןן לראותת להה..

אחממ אותהה P:

אנ'לאאא סביתת להרגיעע את הראשיםם..!! :]]

 

נצא באמצע המשמרת ל10 דקותת לקבל תעודה מעפנהה ולחזורר..

 

לפני שאסיים..

פתחתי טבעת

מד"א

הייתה טבעת שנקראת מד"א אבל היא נעלמהה [ O: ]

אז פתחתי חדשה :]] תצטרפו..

 

לילה טובב (:

נכתב על ידי I am :] , 26/3/2008 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי לכתוב פוסט..

לא יודעת למה.. סתם.. פוסט..

 

חם לי.. מגעיל לי.. אני מתגעגעת \:

אני לא סגורה על עצמי..

כן רוצה את דובדבן.. לא רוצה..

להתקשר שוב?!

לא צריך.. שהוא ירדוף אחריי..

יהיה טטוב..

 

עוד פעם האקס מתעקש "בואי ניפגש" ..

דיי נוו דייי..!!!

די לחפורר דיי תקלוט שאני שונאת אותךך בעעע

אני באמת שונאת אותו חח

כשאני חושבת על זה.. אף פעםלא באמת אהבתי.. אותו..

 

חרא לי בלימודים.. חרא עם דובדבן.. חרא מזג אויר וחרא מצב רוחח..!!

חיים חרא..

חיים בלי טעם..

[ברור..! אין לחיים שלי טעם כי לחרא אין טעם.. בעצם יש לו.. טעם של.. חרא <בדיחה ישנהה ישנה חח מתחילת שנהה- שיעור ראשון עם המחנכת איך עבר לכם החופש ילד חמור ליצן הכיתה "עבר לא טובב סבלתי משילשולים" כל הכיתה על הריצפה ונראה לי שזה בין הפעמים הבודדות שראיתי גם את המחנכת כזאת מאושרת חח "כל כך סבלתי מה אתם צוחקיםם תחרבנו אותםם חמש מאות פעמיםם ביוםם יהיה לכם כבר טעם של חרא בפהה" .. השני שמנסה להיות מצחיק "על טעם ועל ריח אין להתווכח" "מה להתווכח מהה חרא טעיםם?! לא! יש לו טעם של חרא!! תנסהה!" ..שיעור צחוק היה לנוו במקום שעת מחנך.. הפקתי לחפורר ב.. חרא D: ]

 

טוב נו.. יש תקופות כאלא..

של חרא בחיים..

 

יעבור (:

זה סתם עוד מצב רוח כזה..

 

סתם עוד פוסט משעמם חסר משמעות \:

שום דבר לא מתפתח פה..

לא בבלוג שלי ולא בחיים שלי..

 

תסבלו P:

נכתב על ידי I am :] , 25/3/2008 15:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I am :] ב-25/3/2008 16:04
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)