לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של...אור?!


אני התפטרתי !!! סתאאאםם...אני לא אז כנסו אבל לא לשכוח להוריד נעליים ולהתנקות בכניסה ! @_@

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 411023935 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

ממש משעמם אז אני מתוודה..+יום עצמאות משפחתי+יום זיכרון לחללי צה"ל...


אתם יודעים שלפני כמה זמן(וגם עכשיו)יוצא שאני יושבת ומשתעממת עד מוות ואז אני מנסה

 להבין המון דברים בלתי פתירים פעם אחת ישבתי כמעט 6 שעות וניסיתי להבין מי בא קודם

הביצה או התרנגולת(נשבעת)וגם הגעתי לפתרון מי שהגיע קודם זה ה...כנראה שזו לא תשובה

 חד משמעית אבל לדעתי התרנגולת באה קודם כי ה' ברא את הבע"ח ולא את הביצים זה אומר

 שהתרנגולת הגיעה קודם ורק אחר כך הביצה למרות שיש מדענים שסוברים כי לא התרנגולת

ולא הביצה הגיעו ראשונות אלא איזה חיידקים או משו ורק אז נוצרה התרנגולת שהטילה ביצה

או הפוך קיצור אני למדענים לא ממש מקשיבה אז ישבתי וזו התוצאה שאילה הגעתי

 פעם אחרת ישבתי וחשבתי מה קורה לבנאדם אחרי שהוא מת יש הסוברים שהוא עולה

לשמיים יש הסוברים שפשוט הגופה מתקלה אבל אני חשבתי והגעת למסכנה שהנשמה

של בנאדם מרחפת באוויר שלנו ואו שהיא מתיישבת אצל מישהו אחר או שהיא משוטתת

באוויר שלנו ואנו ממש נושמים אותה ואז פולטים אותה או שהיא מתיישבת בגופנו אז תחשבו

שכשנמות(חס וחלילה טפו טפו טפו..למרות שבסוף זה קורה לכולם)תחשבו שהניני נינים שלכם

ינשמו אותכם ואתם תיהיו בתוכם אפילו לדקה אחת בודדה איזה סטייל :)

 

קיצור אתם בטח עכשיו יושבים ומתפוצצים מצחוק וחושבים מה הילדה המשועממת והסתומה

 הזאת חושבת דברים כאלה ולמה היא משתפת אותנו בהם אז זהו שאני לא יודעת למה אני

עושה את זה זה כנראה משעמום ואתם לא חייבים להתייחס!

 

להפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפרידלהפריד!

 

יום העצמאות הייתי עם המשפחה שלי בקיבוץ יבנה של הדתיים אצל המשפחה שלי והיה קטלני למה

בהתחלה הינו בטקס יום העצמאות מזה יפה שטל דודה שלי שרה בו במקהלה של המבוגרים ואחר כך

 בנדוד שלי מגל שר איתם ממש מוכשר

והיה מפקד/מצעד לפידים ששני בני דודים שלי צור וגפן השתתפו בו והיה כתובת אש וזיקוקים

וארוחה טעימה ואחרכך היתה מוזיקה בחוץ וכולם רקדו ריקודי עם(או ריקודי עמה עפ"י אח שלי אביב)

והיה בשירים את אנחנו מאמינים בטראנס ועוד איזה שיר ביידיש-טראנס וכולם רקדו מקטנים ועד זקנים

 וזה היה מזה צחוקים כולם היו מזה בסטלהXD צחוקים רצח

בבוקר שקמנו היה ציוץ ציפורים ושקט מפחיד כזה מה שאין בקרית אונו

דודה שלי לקחה אותי ואת אמא שלי לחנות שלה וקנו לי שם טונות בגדים

 מזה יפים מזה בזול(ולא עשו לנו שום הנחה!!!)

והיה הפנינג ענקי כזה לקטנים אבל היה מלא שתייה קלה והיה קשה לעזוב אבל לא היתה ברירה.

 

להפרייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייידדדדד!

 

יום הזיכרון לחללי צה"ל: יום שני ה-27.4

היתה לנו פעולה ב-16:00,עד 17:00 שהגיעו חניכים כל הקורס היה צריך לסגור תבור מהפורימאון(מדריך נופל למים/בוץ)

זה היה קשה מעייף ומלכלך ובעיקר מבאס שהייתה לנו רק שעה אחת והינו עם חולצות לבנות וחגיגיים כאלה

אחר כך היה טקס מרגש ששכבת נופר עשו ואני מזה בכיתי

אחר כך הדליקו משואה(שבהמשך נשמור עליה) והסבירו לנו מה עושים ואיך שומרים וכולם התפזרו לפעולות

גם אנחנו עברנו פעולה וגם נכנסנו לחדר הלם/אלם/עלם וואט אבר שבו היה הסברים על המלחמות וגם סרט כזה מרגש

אחר כך הלכנו אני שירלי גורה וליאורה לטקס בגן הגיבורים(לפני כלם)כי הינו במשמר

כבוד של תנעות הנוער שבו כולם צועדים אני הצעדתי את כולם אחר כך השבט הגיע

והתיישבו כולם ואפחד לא ראה אותנו צועדים(באסה!)וחזרנו בסוף למקומות והמשיך

 הטקס ובאיזה 21:00 הוא נגמר(התחיל בערך ב20:00/19:45)והלכנו הביתה

 

יום שלישי ה-28.4

בשעה 9:30 הגענו כל קורס אופק(שלומדים בשז"ר)לשמור על המשואה השבטית ששנה

שעברה שמרתי עליה בהתחלה 10 דק' ואחר כך למרות שלא הייתי צריכה שמרתי עוד 25 דק'

שהיו אמורות להיות 10 דק' בשמש כי גדוד מירון לא הגיע ואפחד לא היה כדי להחליף אותנו

וגם שהן הגיעו הן התעקבו(אהמאהמ..רז שלא הזיז את החניכות שלו)קיצור טראומה.

לאמשנה שמרתי על המשואה וב10:30 יצאנו לכיוון חורשת הנופלים ליד הקריה

 האקדמית אשכרה במרוץ נגד הזמן כי לא רצינו להתקע בצפירה באמצע הרחוב

הגענו בול בזמן עייפים מאוד ומזיעים מהחום שהיה בלי מים

היה טקס יפה למרות שהזיניקים די השתלטו עליו(זה בדרך כלל טקס של טתניקים)

בסוף התפזרנו באו לאסוף אותי(אחרי ויכוחים עם אמא הלחוצה-אבא אסף אותי)

ובחמש יצאנו לקיבוץ וזהו.

 

זהו ניגמר הפוסט בבקשה תגיבו!תגיבו..תגיבו...תגיבו..

נכתב על ידי , 30/4/2009 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מצליחה לזכור את החלומות שלך במלואם?
בדרך כלל לא ואני חושבת שבכלל לא חלמתיXD

יש לך תחושת זמן בחלומות שלך?
אני קצת עילגת אז אני צריכה הסבר

היו לך פעם חלומות ששלטת בהם והיית מודעת לכך שזהו חלום?
כל חלום אני יודעת שהוא חלום כי אני מתעוררת בבוקר אחרי ורואה שהכל היה חלום

יש הגיון בחלומות שלך?
תלוי על מה אני חולמת אבל בדרך כלל כן יש היגיון

את מנסה לפרש את החלומות שלך וללמוד מהם?
לא יש דברים שונים שאני חולמת עליהם כמו מקרים או ארועים שקרו לי או קרו בכללי ופעם אחת חלמתי על מוזיקה ושיר(שלא קיימים!!!)ובבוקר קמתי וניגנתי אותם וכתבתי לי את השיר והתווים ויש לי שיר שהמצאתי :)..(כמו בסרטים)אזאולי רק מזה יכולתי ללמוד אבל זה היה חד פעמי

יש חלום שאת זוכרת במיוחד? למה?
כן החלום על השיר ומנגינה כי הוא עד עכשיו רשום אצלי ואני זוכרת אותו כי זה היה חלום מיוחד שלא קרה לי שוב ואני די בטוחה שלא יקרה שוב וזה חלום שלא סיפרתי לאפחד ועכשיו זאת פעם ראשונה(מגניב לכם?!)אז בגלל זה הוא היחיד שאני זוכרת...אתם יודעים יש לי הרגשה שאני כותבת דברים בלי הקשר למילה הקודמת או המשפט הקודם

היה לך פעם חלום של נפילה מתמשכת?
ברור וגם כמעט נפלתי מהמיטהXS XD
הזוי ביותר..

אם היית יכולה לחלום על אירוע מסוים, מה הוא היה?
אירוע שאני לא מתכוונת לספר לכם ורק החברה הכי טובה לי יודע עליו סורי..

מה את מרגישה כשמעירים אותך באמצע חלום?
קצת עצבים אבל תלוי איזה חלום זה היה אם הוא היה חשוב אז זה מרגיז אבל אם לא חשוב או מפחיד משעמם או משו בסגנון אני מאושרת שמעירים אותי אבל זה לא קורה הרבה..שמערים אותי..בכללי

ראית פעם מישהו חולם?
לא אבל ראיתי מישו ישן עם עיניים פתוחות ממש פתוחות כאילו הוא מת לא חצי פתוחות ממש ראו לו ת'אישון והכל והוא היה לבן ובהתחלה חשבנו(אני והגדוד)שהוא מת וגם קראנו לא והוא לא זז והזזנו אותו והוא לא התעורר והוא גם היה קצת קר ומזה נלחצנו עד שהבנו לו בצעקה ואז הוא נבהל והתעורר..אהמתומרשיק...אהמממ...תומר שיק!!!
וזה היה מצחיק אבל רחמנו עליו איזה מסכן איך התעללנו בו וזה היה בטיול ים אל ים שנה שעברה אני לא יודעת איך זה קשור לחלומות אבל היתי חייבת לספר את זה אז קבלתם רגע של נוסטלגיה ושל שינה וחפירה :)!

נכתב על ידי , 12/4/2009 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדש דנדש...


העייייי....גלו את המשו החדש בבלוג!

גם אם גילתם וגם אם לא אני יגלה לכם יש לי..(תופים בבקשה!!!)

עייייייצצצווובב חדדששש שעיצבתי לבדדיייי...!!!

אז אל תיהיו מעפנים תגידו מה דעתכם ובכללי דברו איתי

כי תגובה לא עולה כסף(שאין בבורסה)אבל שווה זהב(שגם אין בבורסה)

אז יאללה להגיב!

 

נכתב על ידי , 3/4/2009 19:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט אור!!! ב-12/4/2009 17:33
 



לדף הבא
דפים:  

3,279

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אור!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אור!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)