לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is my fucking life



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הבלוג נפתח מחדש. עודפעם, פריקה.


נשבר לי מלעזור לכולם!

נשבר לי מלהיות פסיכולוגית של כולם!

נשבר לי להיות הילדה עם השלט "תמיד פה"!

נ ש ב ר  ל י !

 

מספיק!

גם אני צריכה את השקט שלי.

דיי, גם אני צריכה מנוחה.

פסיכולוגית בשקל.

"תודה ניצן! תודה שאת עוזרת לי תמיד!"

"אין על מה, אני תמיד פה."

נימאס מזה. נימאס.

למה אני תמיד שם? למה קשה להתנתק מזה?

 

 

והאבסורד פה, זה שאני עוזרת לה להשיג את מי שאני אוהבת.

אבל מה אני יעשה?

הוא במילא אוהב אותה ולא אותי.

אז אני גם ככה לא משלה את עצמי.

אותו, אני לא אשיג.

אבל אני לפחות אראה אותו מאושר.

אראה אותו מחייך ללא הפסקה.

וגם אותה, היא מדהימה.

לפחות הם יהיו מאושרים. אני לא אהרוס את זה.

 

3 \ >

 

נכתב על ידי , 3/8/2008 02:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdon't be wanna be, be yourself אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על don't be wanna be, be yourself ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)