לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

heart shaped glasses



Avatarכינוי:  lilian

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

"להרוג את הפקאצה"


שימו לב אנשים - ישנו בלוג בשם "להרוג את הפקאצה" ,בלוג שעדיין לא החלטתי בעצמי אם הוא לעניין או ההפך.

מה שבטוח זה שפתח אותו אדם נחמד,כן כן גם אם הוא יקרא לכן פקאצה ואתן חשות את הבוז אליו פשוט תדברו איתו על זה,כי לפי דעתי הוא שווה את זה,הוא לא איזה ילד עם כעסים רגעיים על פקאצה אחת שלא רצתה להיות חברה שלו .

וגם אם כן יש לו תלונות מוצדקות נגד הפקאצות  (הריסת השפה העברית ).

למרות שאני ממש לא אוהדת של "שיטת התוויות" הכוללת פריקים אימואים וכל השאר למיניהם זה קיים ,ותמיד יהיה מישהו שזה יפריע לו .

גם לי זה מפריע,אבל לא אצא נגדן מסיבות אישיות, לכן אני חושבת שהוא עשה מעשה אמיץ בכך שהוא פתח את הבלוג הנ"ל .

לאחר דברים אלו ,אני ממליצה לכם לעיף מבט בבלוג "להרוג את הפקאצה".

זהו הקישור לבלוג:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=456107

 

 

[למקרה שתהיתם הכרתי את הבלוג בעקבות כניסתו של אלי(יוצר הבלוג) למסנג'ר שלי בגלל שהוא חשב שאני פקאצה משום שהיה לי רקע בבלוג בצבע ורוד בהיר,והוא הסיק מכך שאני פקאצה.

אני חייבת לומר שזה הדהים אותי ,כי עד היום הבלוגים שלי היו בעיקר בצבעי שחור ואדום, אז רציתי לשנות .

. אני לא חושבת שאני פקאצה ,אני חושבת שאני רחוקה מלהיות פקאצה,למרות שאני עדיין לא בטוחה על מה מדובר לגמרי אני יודעת שאני לא הורסת את השפה העברית .

 

זהו בערך,למרות שפרסמתי את הבלוג הזה זה לא אומר שאני יוצאת נגד הפקאצות ,אני יוצאת נגד הורסי השפה העברית, וכן אני יודעת שאני לא תמיד מדברת בשפה תקינה, וזה לא שאין לי שגיאות כתיב,אבל אני חושבת שזה דבר חשוב לשמור על השפה העברית.  

תהנו  

נכתב על ידי lilian , 16/8/2007 16:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון D:


============

אני כותבת בבלוג הזה בגלל השעמום האיום של החופש.

 אני אכתוב פה על החלומות שלי ,על דברים הזויים שקורים לי ,על דברים שמעצבנים אותי ,על הכול .

אז תהנו ותגיבו.

:)

בי

נכתב על ידי lilian , 13/8/2007 16:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





594

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilian אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilian ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)