לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג הוידאו שלי


בלוג שחבל לכם על הזמן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ברוכים הבאים


היי אנשי בלוג!
ברוכים הבאים לבלוג הוידאו שלי!
היום הוא נפתח, והינה הפרק הראשון:

ולי, קוראים יסמין, אני בת 11, ואוהבת לקרא ולכתוב.
היום בבוקר כשחיטתי בעלית הגג מצאתי ספר, ובתוכו כתובת אתר... תיכנסו לכתובת: http://www.saferaksamim.area.co.il

אם אתם מוצאים משו, תיכתבו לי כאן, אני חייבת עזרה מכם... טוב, אז ביי.
יהיו הרבה פרקים, והרבה דברים שונים , אז כדי להיסתכל.

נכתב על ידי Kokoro , 13/8/2007 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Kokoro

בת: 27

ICQ: 273575844 



תמונה




16
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKokoro אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kokoro ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)